A Mapcore nevű játékfejlesztéssel foglalkozó közösség meghirdetett egy pályázatot, amelyben a jelentkezők három játék közül választhattak: az Unreal Tournament, a Counter Strike 1.6, vagy a Super Mario Bros. hármasa közül kellett valamelyiket újraalkotni egy általuk preferált programban. Az egyik eredmény elég meggyőzőre sikeredett.
Sean Noonan pályatervező ugyanis úgy döntött, hogy a Super Mario Bros.-t fogja átszabni a klasszikus belsőnézetes lövöldék mintájára. A fejlesztő többek között a Far Cry játékok, a Watch Dogs és a Star Citizen pályáiból is kivette a részét, jelenleg pedig a Gears: Tactics szintjein dolgozik. Így talán nem olyan meglepő, hogy az általa alkotott "akciósított" Mario kifejezetten jól néz ki mozgás közben. Az átalakítást különböző videószerkesztő és vizuális effektekért felelős szoftverekkel vitte véghez, többek között Adobe After Effectsszel dolgozott. A végeredmény pedig így fest:
Ahogy a rövid videóban láthattuk, Noonan teljes 3D-s megjelenést kölcsönzött a játéknak, mindannyiunk kedvenc vízvezetékszerelője pedig stílszerűen vécépumpákat lő ki fegyveréből. A klasszikus Mario-elemek, mint például a különleges gombák, megmászható csövek és felvehető érmék is a fiktív játék részét képezik, az összhatás pedig amennyire szokatlan, annyira szórakoztató.
Ti befizetnétek egy Mario-féle lövöldére?