Többször is láthattuk már, hogy mire képes az Unreal Engine 4, de sosem tudunk betelni a látvánnyal. Most sincs ez másképp.
A népszerű Unreal Engine játékmotor alatt már számos világot rekreáltak a lelkes rajongók, még ha csak részben is. Egy JorgeBarros nevű alkotó most a Star Wars előzménytrilógiájának legelső helyszínét, a droid irányító hajót ülteti át az Unreal Engine 4 alá.
A projekt jelenlegi állásából néhány képet már közzé is tett a készítő:
JorgeBarros hozzátette, hogy a bemutatott jelenetek még nem a végleges textúrákat tartalmazzák, de a világítás is változni fog a kész verzió esetében. Az viszont már most is jól látszik, hogy a komolyabb részletek hiányának ellenére is hű a filmbeli megjelenéshez az alkotó. JorgeBarros azt még nem árulta el, hogy a Project Lambda csapatához hasonlóan készít-e egy, a játékosok által bejárható verziót is a munkájából, de örülnénk neki.