PewDiePie - polgári nevén Felix Kjellberg - továbbra is a legnépszerűbb youtuber, akinek jelenleg több mint 108 millió követője van, és videóit 26 milliárdnál is többször tekinteték meg karrierjének kezdete óta. Érthető, hogy ekkora népszerűség mellett az embernek oda kell figyelnie, hogy milyen brandet épít ki maga körül, a svéd videós most pedig most újabb lépést tesz a terjeszkedésre.
Bár PewDiePie rendelkezik Facebook-oldallal, sőt régebben aktívan használta is, legutóbbi bejegyzése 2017-es, videót pedig 2016 óta nem publikált a platformon. Egy ilyen oldal azonban remek lehet arra, hogy kommunikáljon rajongóival és a csatornájára irányítsa a figyelmet (nem mellesleg itt is jó pénzeket lehet szakítani, ha már hivatalos partnerek vagyunk), így PewDiePie most egy több éves megállapodást kötött a Jellysmack nevű céggel.
Ez a csapat arra specializálódott, videókat optimalizáljon a közösségi oldalakra, többek között Facebookra, Instagramra, TikTokra és Twitterre.
A megállapodás értelmében PewDiePie lényegében zavartalanul folytatja a videógyártást a YouTube-ra, a Jellysmack pedig ezeket a tartalmakat alakítja kicsit át és osztja meg a youtuber Facebook-oldalán. A cég közleménye szerint már ebben a hónapban megkezdik az oldal beindítását, melyekhez az elmúlt évek videóiból válogatnak majd tartalmakat.