Az IT Media riportja szerint az „Igaz Szerelem Tesztet” Ravijour, a fehérnemű ötletgazdája fejlesztette ki az eszköz 10. évfordulójára. A cég ezen alkalomból rukkolt elő a „Mood up” nevet viselő csomaggal és a szokatlan intim ruhadarabbal.
Az alábbi videón láthatjátok működés közben is.
A technológia enyhén a Microsoft jelenleg is fejlesztés alatt álló „smart bra”-jához hasonlítható, megfűszerezve egy érzékelővel. A szerelemtesztes melltartó sajnos kereskedelmi forgalomban nem lesz kapható, de ha az ember 5,000 yen (körülbelül 50 dollár) összeg felett vásárol Ravijour fehérneműket, részt vesz egy sorsoláson, ahol is a főnyeremény egy tesztelési lehetőség lesz Japában, ahol 5 nyertest fognak kisorsolni.
Tehát igen, ez már megint csak egy ügyes marketing kampány, viszont a világon először álltak elő ilyen ötlettel, úgyhogy az eredetiségért természetesen jár a pluszpont. Meg a Nobel-békedíj. Illetve a vállveregetés. És hát maradjunk is ennyiben.