Hirdetés

A Mass Effect és a Dragon Age fejlődése képekben

|

Matt Rhodes, a BioWare designere saját blogjában közzétett korai koncepciórajzokkal szemléltette és magyarázta a Mass Effect és a Dragon Age színfalak mögötti fejlődését.

Hirdetés

Matt Rhodes blogjában részletesen beszámolt munkája nehézségeiről és szépségeiről. Ahogyan az egy játék készítésénél szükséges, sok-sok koncepció látott napvilágot a Mass Effect és Dragon Age fejlődése során. Voltak, amik benne maradtak a játékban, más ötleteket megváltoztattak és olyanok is akadtak, amelyek csak papíron léteztek tovább.

Matt Rhodes úgy tekint magára, mint egy felfedező, aki elindul egy világos táborból be a sötét erdőbe és itt-ott fáklyákat gyújt. Néha a fáklyák lángjánál csak füvet és kavicsokat talál, ám idővel és kemény munkával ráakad egy-egy lenyűgöző tájra, ahol újra tábort verhet.

A Mass Effect korai Shepardje Reaper technológiát használt volna és úgy nézett volna ki, mint az első részben Saren, ráadásul a történet szerint szembe kerültünk volna Ashley-vel vagy Kaidennel, attól függően, hogyan választunk.

Más képeken Talit láthatjuk maszk nélkül. A magyarázat szerint nagyon sokáig vitatták, hogy Tali maszkja lekerüljön-e a játékban vagy sem. Végül a Mass Effect 3-ban, ha románcba kerültünk Talival, egy keretes fényképen láthattuk az arcát. A történethez hozzátartozik, hogy nagy felháborodást keltett, amikor kiderült, hogy egyszerűen egy netről leszedett nő képét alakították át Talivá, koncepciórajz ide vagy oda...

Aztán ott van még a "buborékember", ami egy fejet körülvevő buborékpajzsban szerepeltette volna az ellenséget. Ez a koncepció már a végleteket súrolta, nem is került be a játékba, de ha például elképzeljük, ahogy már ötödszörre viszi le az életünket nullára, akkor bizony az ikonikus megjelenése miatt bizony beleégett volna a tudatunkba. Talán jobb is, hogy nem így lett.

Érdekes képek még a Reaper technológiával "túllőtt" Illusive man, EDI kivetülései, a Normandy avatarja és a korai Reaper drónok kinézete is.

A Dragon Age koncepciórajzokból is akad régi és új egyaránt, ahol Rhodes többek között kitért a női karakterek megalkotásának témájára: megtudtuk tőle, hogy a Dragon Age: Origins készítése alatt még nagyon fiatal volt, ráadásul szingli. Most viszont, hogy boldog házasságban él feleségével és kislányával, izgatottan várja, hogy megmutathassa, hová fejlődött az évek alatt, melynek eredményét a Dragon Age: Inquisitionben látni is fogjuk.

A Dragon Age Inquisition egyébként 2014 őszére várható PC, PS3, PS4, Xbox 360 és Xbox One platformokra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)