Ha nem is örökre, de a következő globális krízisig valószínűleg magunk mögött hagytuk azokat az időket, amikor hiába kerestük a kiszemelt hardvert az üzletek polcain vagy a webshopok kínálatában, és a készlethiány miatt hosszú hónapokat kellett várnunk, hacsak nem akartuk a nyerészkedők zsebét tömni. Most már nem ütközik akkora nehézségekbe egy PlayStation 5, egy Xbox Series X vagy akár egy Steam Deck beszerzése, akire pedig rámosolyog a szerencse, akár két példánnyal is gazdagodhat egy áráért.
A minap egy kanadai gamer, bizonyos NDAdrianM osztotta meg a történetét a Redditen, aki egyetlen példányt rendelt a Valve hordozható PC-jéből, és csak annak az árát fizette ki, de végül adminisztrációs hiba miatt kettőt kapott.
Akkor került homokszem a Steamet is üzemeltető vállalat logisztikai gépezetének fogaskerekei közé, amikor a feladó elrontotta a címzést, így rossz tartományba küldte a csomagot. NDAdrianM a FedEx alkalmazásával követte nyomon a megrendelt Steam Deck útját, és amikor rájött, hogy máshol kötött ki a pakk, azonnal jelezte a hibát a Valve-nek. Az utóbbi erre útnak indított egy második csomagot is, immáron a jó címre, ami két nappal később meg is érkezett.
Elmondása szerint gyermeki lelkesedéssel bányászta elő a csomagolásból a gépet, és lelkesen próbálgatta a következő napokban, amikor is megérkezett az elsőként kiküldött példány. Utánaolvasott a Redditen, ahol több bejegyzés is született már hasonló esetekről, amikor a vásárló javára hibázott a Valve, továbbá megtudta, hogy jogilag nem kötelezhető a második hardver visszaküldésére. Ő azonban mégis így döntött, és amikor amikor tájékoztatta erről a gyártót, akkor az hálából felajánlott neki egy ingyenes játékot. NDAdrianM azóta munkába menet rendszeresen a Valve-től kapott ajándékát, a Hogwarts Legacyt nyúzza.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!