A Tokyo Game Show 2024-en egy infókkal teli, részletes bemutatót vártunk volna a Death Stranding 2-ről, de Kojima projektjéről lévén szó erre persze esély sem volt, és a játékmenet ismertetése helyett egy rakat átvezetőt, és egy divatmárkával való együttműködés hírét szolgáltatta a rendező.
A KOJIMA PRODUCTIONS összeállt ugyanis az ACRONYM nevű divatmárkával. Utóbbi egy prémium streetwear brand, ami természetesen vállalhatatlan áron kínálja a Death Stranding 2 dzsekit.
Az adó nélkül kb. 613 000 forintnak megfelelő 1700 dolláros vételárral nem ránk lőttek Kojimáék, és ha lenne is ennyi pénzünk egy réteges kabátra, még akkor sem tudnánk megrendelni azt. Mire a Death Stranding x ACRONYM összeállás híre elérte az X-et, addigra már egy darab sem maradt az előrendelhető szerelésből.
ACRONYM x DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH collab jacket
— KOJIMA PRODUCTIONS (Eng) (@KojiPro2015_EN) September 29, 2024
ACRONYM J91-WSDB
Is on sale now on the below website:https://t.co/immHLBXsDG
*We do not plan to sell this item on the global KOJIMA PRODUCTIONS STORE.#DeathStranding2 pic.twitter.com/1yAT7nlxqv
Nem Kojima cége az első (vagy az utolsó), amelyik divatmárkával fogott össze egy promóció kedvéért, de ez talán a legluxusabb mind közül. Reméljük, hogy a vásárlók élvezni fogják majd a tökéletes védelmet, amit az Acronym szerelése biztosít a hamarosan érkező hűvös időszakban.