Hirdetés

Iszonyatosan drága ez a Death Stranding 2-es kabát, és már nincs is belőle

|

Mivel szerencsére így is elfogyott, nem kaphat el senkit a kísértés.

Hirdetés

Tokyo Game Show 2024-en egy infókkal teli, részletes bemutatót vártunk volna a Death Stranding 2-ről, de Kojima projektjéről lévén szó erre persze esély sem volt, és a játékmenet ismertetése helyett egy rakat átvezetőt, és egy divatmárkával való együttműködés hírét szolgáltatta a rendező.

A KOJIMA PRODUCTIONS összeállt ugyanis az ACRONYM nevű divatmárkával. Utóbbi egy prémium streetwear brand, ami természetesen vállalhatatlan áron kínálja a Death Stranding 2 dzsekit.

Hirdetés

Az adó nélkül kb.  613 000 forintnak megfelelő 1700 dolláros vételárral nem ránk lőttek Kojimáék, és ha lenne is ennyi pénzünk egy réteges kabátra, még akkor sem tudnánk megrendelni azt. Mire a Death Stranding x ACRONYM összeállás híre elérte az X-et, addigra már egy darab sem maradt az előrendelhető szerelésből.

Nem Kojima cége az első (vagy az utolsó), amelyik divatmárkával fogott össze egy promóció kedvéért, de ez talán a legluxusabb mind közül. Reméljük, hogy a vásárlók élvezni fogják majd a tökéletes védelmet, amit az Acronym szerelése biztosít a hamarosan érkező hűvös időszakban.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)