Bár a Blizzard az évek során olykor-olykor javított a World of Warcraft látványán, a játék alapvetően megőrizte 2004-es báját, és nem is kell, hogy teljesen újrafaragják, modernizálják; azon túl, hogy a rajongók furán éreznék magukat tőle, megnőne a gépigénye is, amire meg aztán pláne semmi szükség.
Koncepciókat mindenesetre szívesen nézegetünk. A 3D-grafikus Aleksandr Timoshenko a horda egyik fontos városát, a Taurenek központjaként szolgáló Thunder Bluffot készítette el Unreal Engine-nel, és azt nem állítjuk, hogy jobb lenne, ha a Blizzard is hasonlóan rajzolná újra a területet, de a végeredmény mindenképp érdekes.
A Quixel Megascans pluginját hívta segítségül, ami ultra HD fotókhoz enged hozzáférést, melyeket aztán textúrázáshoz lehet használni. ArtStation oldalán az összes képet megtekinthetitek, az alábbi galériában pedig az összehasonlításokat láthatjátok.