Hirdetés

Ilyen lenne a World of Warcraft, ha Unreal Engine-nel újítanák fel

|

Egy lelkes rajongó megalkotta Thunder Bluff városát, és az eredmény... nos, minimum érdekes.

Hirdetés

Bár a Blizzard az évek során olykor-olykor javított a World of Warcraft látványán, a játék alapvetően megőrizte 2004-es báját, és nem is kell, hogy teljesen újrafaragják, modernizálják; azon túl, hogy a rajongók furán éreznék magukat tőle, megnőne a gépigénye is, amire meg aztán pláne semmi szükség.

Koncepciókat mindenesetre szívesen nézegetünk. A 3D-grafikus Aleksandr Timoshenko a horda egyik fontos városát, a Taurenek központjaként szolgáló Thunder Bluffot készítette el Unreal Engine-nel, és azt nem állítjuk, hogy jobb lenne, ha a Blizzard is hasonlóan rajzolná újra a területet, de a végeredmény mindenképp érdekes.

Hirdetés

A Quixel Megascans pluginját hívta segítségül, ami ultra HD fotókhoz enged hozzáférést, melyeket aztán textúrázáshoz lehet használni. ArtStation oldalán az összes képet megtekinthetitek, az alábbi galériában pedig az összehasonlításokat láthatjátok.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)