Kétes sikerű volt a Destiny és a Red Bull közös promóciója. Néhányan magát az energiaitallal való összekötést nem díjazták, mások annak nem örültek, hogy az ajánlat nem világszerte elérhető - ez utóbbit mondjuk gyorsan megoldották fórumozók, akik rájöttek, milyen szisztéma szerint generálódnak a kódok, és így gyakorlatilag bárki alkothatott magának egyet vásárlás nélkül is. A legjobb viszont az volt, ahogy a Dying Lightot fejlesztő Techland reagált.
Az Activision ugyanakkor nem pofonként tekintett az együttműködésre, és a Destiny 2 esetében a Rockstar Energy Drinkkel paktál le, hogy az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban és Németországban forgalmazott dobozok vásárlóinak egyedi tárgyakat ajándékozzon, valamint lehetőséget adjon arra, hogy részt vegyenek napi, heti sorsolásokban, és versenybe szálljanak értékes díjakért. Az USA-ban továbbá a Pop-tartokra is érdemes lesz vadászni, mert minden dobozba rejtett kód XP-boostot ad.
Reméljük, hogy a Rockstarból Magyarországra is jut; ha nem, marad a CoD-os Monster.