Még szeptemberben mesélt arról Michael Fassbender, hogy az Assassin's Creed filmhez kitalált hatalmas robotkarral és hologramokkal ábrázolt Animus eléggé bejött a Ubisoft munkatársainak is. A rendező Justin Kurzel pedig nemrég adott nyilatkozatában egyre biztosabbnak tartja, hogy az új megoldás átkerülhet a játékokba is.
"Ami azt illeti, a Ubisoftnak is kifejezetten felkeltette az érdeklődését. Úgy gondolták, van benne potenciál, hogy konkrét játékelem váljon belőle és a játékmenetbe is beépüljön. Szóval elég komolyan gondolják, hogy az Animust aktívabbá teszik és kifejezetten izgatottak voltak vele kapcsolatban, főleg azok a jelenetek tetszettek nekik, amikor Callumot látjuk, amint harcol benne" - mondta Kurzel.
A rendező azt is kifejtette, hogy azért volt szükség a gép átalakítására, mert az eredeti sebészasztalra, vagy székre hasonlító gép elég bénán mutatott volna, mikor a jelenkori szálra váltanak egy-egy múltbéli akciójelenet közben.
"(...) azt gondoltam, »Istenem, ez mennyire passzív és élettelen!« (...) Már magam elé képzeltem, hányféleképpen tudnánk felvenni Michaelt [Fassbendert] ebben a székben remegő szemekkel." - fejtette ki a Ubisoft első filmes projektjének rendezője.
Más kérdés, hogy a kritikusok szerint pont az volt az AC film egyik gyengéje, hogy a jelenben lévő Callumot mutogatták Aguilar és az izgalmas múltbéli akció helyett. Ennek ellenére nem kizárt, hogy a játékok futurisztikus sztoriszálát valamivel jobbá teszi a filmben csak mérsékelt sikert hozó megoldás.
Ti mit látnátok szívesen a következő AC jelenkori szálában?