Rhianna Pratchett mostanra elég jól ismert szereplője lett a játékiparnak, hiszen amellett, hogy a világhírű író, Terry Pratchett lánya, már ő maga is régóta dolgozik íróként a játékiparban és olyan franchise-ok történetei köthetőek hozzá, mint az Overlord, a Mirror's Edge vagy pedig a rebootolt Tomb Raider-trilógia.
Pratchett most egy interjúban beszélt arról, hogy íróként mit is hiányolt a leginkább az utóbbi 10 év egyik legsikeresebb játékából, a Grand Theft Auto V-ből.
Pratchett nemrég a Wirednek adott interjút, ahol többek között arról is beszélt, hogy számára azért okozott nagy csalódást a Grand Theft Auto V, mert három főszereplője is van, de közülük egyik sem nő:
"Kíváncsi lennék, hogy azok a fejlesztők, akik tipikusan nagyon maszkulin világokat álmodnak meg, mihez kezdenének egy női főszereplővel. Emlékszem, mennyire csalódott voltam, amikor megláttam, hogy a GTA V mindhárom főszereplője férfi. Tudom, hogy a Houser-testvérek beszéltek arról, hogy a GTA-sorozat a férfiasságot próbálja felfedezni, de én úgy gondolom, hogy a férfiasság nem csak a férfiak területe, ahogy a nőiesség sem kizárólag a nőké."
Hozzátette, hogy szerinte nagyon érdekes lenne látni, hogy egy nő hogyan képes tartani a lépést egy ilyen férfias világban és példaképpen a The Wire (A Drót), illetve az Orange is the New Black (Narancs az új fekete) sorozatokat hozta fel. A női főszereplők egyébként a GTA-sorozatban sem teljesen ismeretlenek, elvégre a legelső rész nyolc választható karaktere közül négy nő volt, bár tény, hogy egyik szereplő sem volt szinkronizálva, így a választás többnyire csak jelképes volt.
Szerencsére azért a Rockstar Games irányából van némi javuló tendencia a női szereplők terén, elvégre Sadie Adler a Red Dead Redemption 2 egyik közönségkedvence volt, de ő is inkább csak mellékszereplőként jelent meg a történetben, így reméljük, hogy a csapat legközelebb már nagyobbat lép ebbe az irányba.