Ha minden a tervek szerint halad, akkor 2022-ben végre képernyőkre kerülhet a Halo sorozat, ami évek óta a tervezői pokolban senyved. A 343 Industries csapatából ezúttal Kiki Wolfkill beszélt az IGN.com újságírójának a miértekről.
Az alapoktól felépíteni egy sorozatot eleve nem könnyű, de a Halo alapjait tekintve még extra nehézségeket is hozott az asztalra.
A játék célja alapvetően az, hogy minket rakjon bele Master Chief páncéljába. Persze hősünknek vannak beszédes pillanatai, de a lényeg, hogy miénk lehessen a karakter, és az ikonikus sisak mögül az akcióra koncentrálhassunk. Egy sorozatnál más a felállás.
"Azt kérjük az emberektől, hogy dőljenek hátra, és hagyják, hogy megmutassuk a Chief egy olyan oldalát, amit a játékban nem láthattak."
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Egy FPS sok szempontból limitált, ami a történetmesélést illeti, de a sorozat csapata ezen próbál túllendülni.
"Azt reméljük, hogy végigpörgetitek a játékot és lesz egy elképzelésetek arról, hogy ki is ez a karakter, aztán azt félreteszitek és élvezitek majd ezt a másfajta élményt. Más fényben láthatjátok majd a karaktert anélkül, hogy lebomlana a kép, ami kialakult bennetek a játékok után."
A csapatban rengeteg tehetséges és lelkes alkotó dolgozik, akik mind a lehető legjobbat akarják kihozni a szériából a maguk, és a rajongók kedvéért is. Mi nagyon reméljük, hogy ez sikerülni fog.
Kiki Wolfkill-lel egyébként mi is készítettünk egy interjút a legutóbbi Game Pass fesztivál során: