World of Warcraft: Cataclysm - The Abyssal Maw
Egy új területre nyerhetünk betekintést pár kép és információ segítségével.
A World of WarCraft harmadik kiegészítője Cataclysm alcímmel érkezik valamikor 2010 végén. Ahogy elődei, a World of WarCraft: Cataclysm is rengeteg újdonsággal örvendezteti meg a rajongókat, ugyanakkor a WoW történetében először, nem érkeznek új zónák a kieggel, „csupán” az ismert környezetet alakították át a fejlesztők. Nem kell azonban sovány anyagtól tartanunk, hiszen igazán nagyszabású átrendezésről van szó, és a jelekből ítélve talán jobban is fogjuk így élvezni, ráadásul (ismét) olyan jó történet alkotott nekünk a Blizzard, amely kitűnően alá is támasztja a változásokat. Deathwing utolsó harca után új erőre kapott, és brutális visszatérésével soha nem látott kataklizmát indít el, amely gigantikus földmozgásokkal és lávakitörésekkel teljesen felforgatja Azeroth világát. Ezek a gyökeres geológiai és ökológiai változások gazdasági, politikai szempontból is új helyzetet teremtenek; királyságok és egész vidékek tűnnek el, míg máshol új országok emelkednek fel, és korábban elzárt területek telnek meg élettel és nyílnak meg a kalandozók előtt. A Keleti Királyságoknál és Kalimdor térségében 3-3 új játéktér lesz bejárható, míg a Nagy Tengeren Lady Vash'j elsüllyedt városa, az Elementál Planétán pedig az új központunkká avanzsáló Deepholm válik elérhetővé; mindemellett pedig az összes ismert terület is komolyan átalakul. A politikai változások miatt a Hordával ismét szövetségre lépett Goblinok, és a súlyos kórral fertőzött Worgen farkasemberek (a Szövetség oldalán) személyében két új játszható fajt kapunk, az egyéb fajok között pedig sziklatestű macskaemberek és magmahátú teknősök jelennek meg. A korábbi fajok új kaszt lehetőségekkel gazdagodnak, megjelenik a céhes tapasztalatszerzés, újabb missziók, dungeon-ok és insták érkeznek, sőt, két klasszikus insta (Deadmines és Shadowfang Keep) is visszatér heroikus változatban. Másodlagos foglalkozásként immár a régészetet (Archeology) is választhatjuk, melynek során ősi relikviákat kell begyűjteni, majd értékesíteni vagy jutalomra váltani. Az iparos szakmák az újraalkotás képességével gazdagodnak, így már utólag is módosíthatják a felszerelések tulajdonság-bónuszait. The Path of the Titans néven valószínűleg kapunk egy vadonatúj talentrendszert, további újdonságként ezentúl a klasszikus Azeroth térségében is használhatjuk a repülő hátasokat, az elérhető karakterszint pedig 85-re emelkedik.
Egy új területre nyerhetünk betekintést pár kép és információ segítségével.
Már olvastunk róla, már láttunk róla képeket, de mozgás közben még nem biztos, hogy láttuk, hogyan változik majd meg örökre a WoW 2010-ben valamikor...
Pár perccel ezelőtt Chris Metzen bejelentette a World of WarCraft legújabb kiegészítőjét!
Az alábbi kis pletykacsokrot "megbízható forrásból" szerezték a WoW rajongók, és mivel elég nagy valószínűséggel van bennük igazság, arra gondoltunk, megosztjuk veletek.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)