Watch Dogs 2 - sokkal többet ígérnek az első résznél
A Ubisoft komolyan tervez a Watch Dogs folytatásával, amelytől nem csak az eladások tekintetében, de minőségben is sokkal többet várnak el, és ezért tesznek is.
Az első rész Chicagója után a Watch Dogs 2 képében egy egészen más stílusú helyszínt és egy teljesen eltérő főszereplőt kapunk: San Francisco napsütötte városában járunk, amelyet szintén átsző a mindent megfigyelő rendszer, a ctOS2.0. Főhősünk, Marcus Holloway első kézből tapasztalja meg a technológia árnyoldalait, amikor bűnténnyel vádolják meg. A rendszer algoritmusa szerint ugyanis emberünk törvényt fog szegni, ezért le akarják ültetni valami olyasmiért, amit még el sem követett. Marcust viszont nem olyan fából faragták, akit félre lehet állítani, ezért bepöccen és elhatározza, hogy teljesen el fogja pusztítani a ctOS2.0-át, méghozzá a legismertebb hackerszervezet, a DedSec segítségével. Marcus bőrébe bújva feltörhetünk bármit és bárkit, ami az OS-re kapcsolódik, így drónokat, autókat, biztonsági robotokat és számos más dolgot irányíthatunk kedvünkre. A Watch Dogs 2-ben egy hatalmas, nyílt világban tehetjük a dolgunkat, akár hangtalanul, észrevétlenül is. Bejárhatjuk Oaklandet, Silicon Valley-t, Marin County-t és a többi híres területet is, valamint végiglátogathatjuk az ikonikus épületeket kedvünkre, miközben elmerülünk a számtalan tennivaló egyikében vagy szórakozunk a barátainkkal a változatos többjátékos lehetőségekkel.
Elolvasom a tesztetA Ubisoft komolyan tervez a Watch Dogs folytatásával, amelytől nem csak az eladások tekintetében, de minőségben is sokkal többet várnak el, és ezért tesznek is.
Lehetséges, hogy a Watch Dogs folytatásában már nem Aiden Pearce lesz a főszereplő, de ha így is alakul, a cospleyeseknek várhatóan nem lesz nehezebb dolguk.
Az első Watch Dogs játék - mint oly sok más - az Nvidia kiemelt szeretetét élvezte, de úgy tűnik, a Watch Dogs 2-vel az AMD-sek járnak jobban.
A "Watch Dogs" és az "E3" kifejezések általában nem hangzanak jól egy mondatban, de idén ez is másképp lesz. Úgy tűnik, hamarosan megtudjuk, mit hoz a folytatás.
A Watch Dogs kreatív rendezője is elismerte, hogy a játék semmilyen formában nem volt tökéletes, de most már legalább tudják, milyen irányba vigyék a folytatást.
A Watch Dogs nem ütött akkorát, mint sokan várták, de olyan ötletek voltak benne, amire könnyedén tud építeni a Ubisoft Montreal.
Aiden Pearce-t sokan támadták a Watch Dogs megjelenése után és a Ubisoft természetesen meghallotta a kritikát.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)