Tudtad? Eredetileg hiányzott volna a The Simsből a játék lényege
Ha az alkotó Will Wright eredeti tervei szökkennek szárba, teljesen máshogy alakult volna a The Sims sikerszéria története.
A Sims mindenidők egyik legeladottabb játéka. Megjelenése után bő egy évig uralkodott a toplisták felett, de még ma is ott van (igaz, csak a kiegészítői). A game lényege, hogy pátyolgassuk kicsiny családunk (amit mi magunk teremtünk meg). Saját házat kell építenünk, amit kedvünk szerint rendezhetünk be. Természetesen mindenhez kell a pénz, tehát a felnőtt simjeinknek munkát kell találnunk (a gyerekek iskolába járnak). Ha kezdetben nem is vállalunk gyereket később is lehet, hiszen simjeink tetszés szerint házasodhatnak, gyereket adoptálhatnak, szakíthatnak. Mint a való életben.
Ha az alkotó Will Wright eredeti tervei szökkennek szárba, teljesen máshogy alakult volna a The Sims sikerszéria története.
Tegnap töltötte be tizedik életévét minden idők egyik legsikeresebb PC-s játéksorozata, a Sims
A Variety keddi értesülései szerint haladnak a Mass Effect, Dante’s Inferno és Army of Two filmadaptációk előkészületeivel.
Minden idők legsikeresebb PC-s játéksorozata kilenc éve szerepel mindenféle eladási lista élén. Nem eredménytelenül.
Hittétek volna, hogy napjaink egyik (ha nem "A") legsikeresebb játéksorozata eredetileg nem kellett a stúdiónak?
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)