Neil Druckmann a Naughty Dog társelnöke lett
A jelenleg alelnökként és kreatív rendezőként dolgozó Druckmann mostantól Evan Wells elnökkel közösen fogja vezetni a stúdiót.
A kultikus The Last of Us második részében öt évvel járunk a Naughty Dog túlélő kalandjának eseményei után, amikor a fertőzöttek még mindig hatalmas veszélyt jelentenek a túlélők számára, de más élők sokszor még nagyobb problémát okoznak: ezt Ellie a saját bőrén tapasztalja meg, amikor átvesszük felette az irányítást egy vadonatúj, a korábbinál is izgalmasabb, érzelmesebb és fantasztikusabb történet során. A PlayStation 4-exkluzív The Last of Us Part II megörökölte az előd fedezékalapú harcrendszerét, azonban a fejlesztőcsapat szakértelmének köszönhetően egy még látványosabb és összetettebb folytatás készült.
Elolvasom a tesztetA jelenleg alelnökként és kreatív rendezőként dolgozó Druckmann mostantól Evan Wells elnökkel közösen fogja vezetni a stúdiót.
Most, hogy közel fél év eltelt a megjelenés óta, a PlayStation már bátrabban mutogatja a The Last of Us Part II másik főszereplőjét.
December 10-én ismét megrendezik a játékipar legrangosabb díjátadóját, természetesen virtuálisan.
Úgy tűnik, nem csak a következő generációs címektől várhatjuk el, hogy eljátszadozzanak a haptikus ravaszokkal és a rezgőmotorokkal.
A koronavírusjárvány tükrében úgy érezték, nem lenne továbbra is ildomos a korábbi néven illetni egy ünnepnapot.
Pár elhivatott cosplayer és egy tehetséges fotós olyan képeket hoztak, amik tökéletesen visszaadják a játék feszült hangulatát.
Meglepően ritka, hogy egy játék vásárlóinak legalább fele maximálisan kiélvezze, amiért fizetett, de a The Last of Us Part II esetében az átlagosnál többen jutottak el a befejezésig.
A Naughty Dog nagy figyelmet fordított a realisztikus animációkra.
Minden jel arra mutat, hogy a The Last of Us Part II hamarosan végeges halál opcióval és egy új, Grounded névre hallgató nehézségi fokkal bővül.
Gyümölcs és gáztűzhely is kellett ahhoz, hogy a The Last of Us Part 2 úgy szóljon, ahogy.
Úgy tűnik, hogy újabb felvétel bukkant fel a világhálón a Naughty Dog akaratának ellenére.
A The Last of Us Part II erős végleteket csavart ki a közönségből, a Naughty Dog játékának narratívája több olyan kérdést is feszeget, amelyek tükrében érdemes azt pszichológiai szempontok alapján is megvizsgálni.
Ismét megpróbálnak fogást találni a játékon, most épp Abby edzésprogramjába kötöttek bele.
A The Last of Us Part II lett digitális és bolti eladások tekintetében is 2020 eddigi bajnoka, de az Egyesült Államokban összesítésben is ez a második legjobban nyitó Sony cím valaha.
Nagyjából a The Last of Us Part II fejlesztésének felénél döntöttek úgy Neil Druckmannék, hogy nem lehet ennyire komor a lezárás.
Mazur, HP, Csirke és vendégként Kiss Imi gyűlik össze egy alapos és nehéz beszélgetésre a The Last of Us Part II elemzése és az elképesztő botránycunami kapcsán.
A fejlesztés elején az volt a terv, hogy két nagy területet járhatunk majd be keresztül kasul, végül azonban a sztori ezt nem tette lehetővé.
A Naughty Dog a Twitteren üzent a gyűlölködés tekintetében egyértelműen mértéket tévesztett embereknek, de nem csak nekik.
Valami nagyon durván nincs rendben azoknak a játékosoknak a fejében, akik így próbálják meg feldolgozni azt, hogy esetleg nem tetszik nekik egy videojáték valamelyik fordulata.
A Left Behind fantasztikusan bővítette az első játék történetét, így a rajongók reménykedtek, viszont a fejlesztők inkább egy multiplayerben gondolkoznak.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)