StarCraft II - Kerrigan és Jim Raynor gégeműtét előtt
A StarCraft második részében úgy tűnik több mint egy évtized után elbúcsúzhatunk megszokott szinkronhangjainktól.
A StarCraft látszólag egy egyszerű felülnézetes RTS volt 1998-ban, aztán ahogy a sorra érkező StarCraft regények egyre mélyebben kibontották a történet hátteret, úgy vált igazi kultuszjátékká. A várva-várt StarCraft 2 trilógiaként érkezett: a már megjelent Wings of Liberty az emberek, a később kiegként várható epizódok pedig a zergek és a protossok szemszögéből avatnak be a három rivális faj küzdelmébe. A StarCraft 1 végén Arcturus Mengsk-t diktátorként, Sarah Kerrigan-t zerg királynőként, a Wings of Liberty főhősét, Jim Raynor-t pedig lezüllött lázadóként hagytuk magára, aki most arra készül, hogy megfossza Mengsk-et hazugsággal szerzett hatalmától… A rajongók millióira tekintettel a Blizzard nem változtatott a bevált alapkoncepción, ennek megfelelően maga az RTS játékmenet alig változott. Újdonság, hogy a pályák immár többszintesek, épületeinket átmenetileg behúzhatjuk a föld alá, új ösvényeket vághatunk, és akár taktikai előnyöket jelentő ősi xel'naga építményeket is megszállhatunk. A továbbfejlesztett egységek mellett számos új egységtípus jelent meg az embereknél: a Viking nevű jószág például repülőgépből földi járművé alakítható, a Thor szupergép a közismert Battlecruiser szárazföldi megfelelője, a Medievac Dropship orvoshajó a csapatszállítás mellett gyógyít is, a reaper pedig jetpack-jével könnyedén feljut a dombokra, háztetőkre. Ha az alapvető játékélmény nem is változott, a harcmezőn kívül akadnak azért látványos újdonságok. Testközelből nyerhetünk betekintést Raynor mindennapjaiba, bejárhatjuk a hajónkat, fontos szereplőkkel társaloghatunk, jobban megismerve az események hátterét, az ivóban pedig kitűnő képességű zsoldos csapatokat szerződtethetünk különleges feladatokra. A fegyverraktárban extra fejlesztéseket vásárolhatunk drága pénzen, a laboratóriumban zerg és protoss leletekből juthatunk hasznos innovációkhoz, a kapitányi híd számítógépein pedig egyebek mellett megválaszthatjuk a küldetések végrehajtásának sorrendjét, ezzel korlátozottan a történet alakulását is befolyásolva. A StarCraft lelkét jelentő multiban megújult Battle.net, új meccs-szervező, továbbá 4v4, gép elleni kooperatív, és az újoncokat betanító „kihívás” mód vár bennünket. Élő ellenfeleink legyőzésére az eddigieknél és kifinomultabb taktikákat kell bevetnünk, a három faj ereje mégis tökéletesen súlyozott, ugyanakkor éppen ezért kevesebb egységgel és objektummal gazdálkodhatunk, mint a kampányban. A jól eltalált színek, formák, effektek hangulatos látványt nyújtanak, az intermezzók során szinte él a környezet, és az előre renderelt animációk is szépek, de a grafika összességében nem a legmodernebb - cserébe viszont régebbi gépeken is szépen fut a játék. A StarCraft 2: Wings of Liberty 2010. július 27-én jelent meg, kizárólag PC-re.
A StarCraft második részében úgy tűnik több mint egy évtized után elbúcsúzhatunk megszokott szinkronhangjainktól.
Mélyen tisztelt és hőn szeretett fejlesztőstúdiónk minden játékos számára vonzóvá varázsolja a StarCraft második részét.
BlizzCon 2008 élményeiről Gyu és Aston, a starcraft2.hu főszerkesztője mesél nekünk
Ugyan teleregényes megoldást alkalmazva készül majd el a StarCraft II, azonban egy dolgon tuti nem változtat a Blizzard!
A Blizzard alelnöke szerint a legjobb másolásvédelmi eljárás a Battle.net nélkül játszatatlan multiplayer tartalom.
Hétvégén véget ért az idei BlizzCon, ahol a Blizzard levetítette a StarCraft II kezdő képsorait. Öveket becsatolni!
Érdekes infó látott napvilágot a StarCraft II kapcsán. Trilógiaként érkezik a folytatás - állítja a Kotaku.
Egy nagyon érdekes pletyka reppent fel, mely szerint a Diablo III előbb fog megjelenni, mint a Starcraft második része.
Azt már tudtuk, hogy a StarCraft II idén biztosan nem jelenik meg, de a jelek szerint jövőre mindenképpen számithatunk rá
A Zerg, Terran, Protoss trojka egy kiegészítő lemez születése esetén társaságot kaphat. Újjászületik a Xel'Naga népe?
Oké-oké, tudom, hogy mindenki tudta, hogy mi tudjuk, hogy ti tudjátok, hogy mi tudjuk, hogy ők tudják... belezavarodtam.
A Blizzard igencsak csendben volt a lipcsei kiállításon, azért így is érkezett három gameplay mozzanat a StarCraft II-ből.
A Worldwide Invitational rendezvényen lezajlott beszélgetésen Rob Pardo elárulta, idén már biztosan nem lesz StarCraft 2.
Mindenki a Diablo 3-ról beszél, de azért a Blizzard a többi játékait sem hanyagolja. Friss StarCraft II képek érkeztek!
A Blizzard mindig is értett a rajongók türelmetlenségének végsőkig történő fokozásához. Ismét "rosszban" sántikálnak.
A Blizzard csapata jó ideje nem szivárogtatott ki semmit a StarCraft 2-ről, így üdítőnek hathat a három friss videó.
Néhány spanyol kolléga járt vendégségben a Blizzard-nál, amiből egy méretes cikk kerekedett némi infóval megspékelve.
A StarCraft II Hungary lelkes szerkesztői egy különös kezdeményezést hirdetnek oldalukon. Érdekelnek a részletek? Fáradj beljebb!
Nézőpont kérdése, hogy az április 1-én elsütött tréfák humorosak, vagy fárasztóak, de tény: a fejlesztők nem unják őket.
A Blizzard tíz évvel ezelőtt indította útjára a StarCraftot, mely alapjaiban formálta meg az egész játékstílust.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)