Resident Evil 7 - ezt nézd meg, ha szörnyülködni akarsz
Alig jelent meg a Resident Evil 7, máris volt olyan felhasználó, aki egy videóban összevágta az összes brutális gyilkosságot, haláljelenetet, amihez erős gyomor ajánlott.
Ahogyan arra a Beginning Hour című játszható ízelítő is rávilágít, a Resident Evil 7 szakít az előző rész akcióorientáltságával és visszatér a sorozat horrorisztikus gyökereihez, de természetesen megőrzi a megfejtésre váró rejtvényeket, az erőforrásokkal való gazdálkodást és a harcot is. A belső nézetes kaland a Resident Evil 6 eseményei után játszódik és egy Ethan nevű férfi bőrébe bújva próbáljuk megkeresni az elveszett feleségét, azonban az asszony helyett hősünk mutáns lényekbe botlik és csak úgy győzhet, ha átküzdi magát rajtuk. Ehhez pisztolyt, sörétest, lángszórót, robbanóanyagot, láncfűrészt és más halálos játékszereket használhatunk, a szabadjára engedett korhatár miatt pedig a túlzott erőszak, a vérfagyasztó hangulat és a fröcsögő vér sem akadály. A Resident Evil 7 támogatja a VR technológiát is, amivel a saját bőrünkön tapasztalhatjuk meg a Capcom horrorját.
Elolvasom a tesztetAlig jelent meg a Resident Evil 7, máris volt olyan felhasználó, aki egy videóban összevágta az összes brutális gyilkosságot, haláljelenetet, amihez erős gyomor ajánlott.
A sorozat minden számozott része ott lesz a pénteki GameNighton, ráadásul mindegyik más platformon.
Folytatódik a Resident Evil VII végigjátszásunk, amelyben HP és EndreMan ismét egy kicsit összébb húzódott a kanapén. De hát tudjátok, jobb félni, mint megijedni.
A demó után azt gondoltuk: ez csak egy erőltetett Silent Hills P.T és egy Outlast utánérzés lesz, a Capcom fókuszt vesztett a Resident Evil széria irányát illetően. Tévedtünk.
A pénteki, Resident Evil-ös GameNighton számos korábbi játék, köztük a Resident Evil 6 is ott lesz. Versenyt szervezünk, melynek győztese a sorozat legújabb részével térhet haza!
Nem sokat teketóriáznak a Resident Evil 7: Biohazard készítői és viszonylag gyorsan kiadják a játék DLC-it, ráadásul mindkét csomagba tesznek egy-egy új és bizarr játékmódot.
Idén aktívabban foglalkozunk GameStart sorozatunkkal, először a Resident Evil VII-nek vágunk neki, aztán csapatjuk, amíg csak a szerveink bírják. SPOILERVESZÉLY!
Pénteken, a januári GameNighton összesen 6 gépen lesz játszható a Resident Evil VII, ebből kettőn PlayStation VR-ral. Két ügyes játékos a játék egy-egy példányával térhet haza!
A Resident Evil 7: Biohazard egy aránylag kicsi első napos frissítéssel érkezik, ami egyből új tartalmakat is ad a játékhoz.
Lejárt az embargó, megjelentek az első Resident Evil VII tesztek. Vajon sikerült végre egy igazán jó folytatást összehozni?
Míg a legtöbb mai játék 40-50 GB helyet kér, a Resident Evil VII ennél jóval kevesebbel is beéri.
Az sem baj, ha még csak érdeklődsz a Resident Evil sorozat iránt, esetleg kipróbálnád a Resident Evil VII-et (akár PS VR-ral); gyere el a januári GameNightra, számos programmal várunk mindenkit!
A minap kiderült, hogy miket fog tartalmazni a Resident Evil VII szezonbérlete, azonban a legújabb információ rámutat, hogy nem minden extráért kell majd kinyitnunk a pénztárcánkat.
A Közel-Keleten idő előtt kezdték el árulni a Resident Evil VII-et, van, aki már végig is vitte. Nem vagyunk biztonságban, de legalább tudjuk, nagyjából milyen hosszú a játék.
Talán korai még a megjelenés utáni tartalmakról beszélni, de lassan nagyjából körvonalazódik, mire számíthatnak a Resident Evil VII Season Pass vásárlói.
A Resident Evil 7: Biohazard kiadója egy zseniális reklámfogással a Beginning Hour témájához igazodva VHS-kazettán küldte ki a játék legújabb promóciós anyagát és még egy lejátszót is postázott hozzá.
Két hét sincs már a megjelenésig, de a Capcom a maradék időben megpróbálja elvenni a kedvünket a Resident Evil VII-től. Vagy van, akinek épp belsőségek hozzák meg?
Egy rajongó letesztelte, milyen lenne a Resident Evil 7 külső nézetből, az eredmény pedig egyáltalán nem vészes, így egy fontosabb probléma elhárítása után akár TPS nézetből is játszhatnánk.
A hivatalos Resiedent Evil VII gyertya húsz órán át áraszt magából bűzt, hogy a lehető leginkább beleélhessük magunkat a játékba.
A Resident Evil 7: Biohazard producere tért ki egy hosszabb interjúban többek között arra is, miért hagyták hátra az utóbbi részekben megszokott TPS nézetet.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)