A hatalmas Mass Effect 2 meglepetés pedig...
...egy átdizájnolt honlap. Köszi. /sarcasm
Az akció-RPG vonulatot képviselő, a fantasy világot sci-fi-re, a sárkányokat földönkívüli rémségekre cserélő Mass Effect első epizódja 2007-ben jelent meg Xbox 360-ra, majd 2008-ban PC-re, és igen hamar belopta magát a játékosok szívébe, akik 4 milliónál is több példányt vásároltak belőle. Két évvel később vehettük kézbe a trilógiának tervezett űreposz középső felvonását, amely elődjénél sokkal kifinomultabbá vált, és az RPG értékek megőrzése mellett tovább erősödött akció-jellege, melynek köszönhetően nagyon pörgős és addiktív játékmenetre számíthatunk. A Mass Effect 2 története meglepően indít: Shepard kapitány hajóját súlyos támadás éri, hősünket halottnak nyilvánítják, csapata szétszéled. A kapitányra rátalál a kétes hírű Cerberus vállalat, amely két év alatt életet lehel belé. A lábadozás után a titokzatos Illusive Man csakhamar meg is bízza egy rejtély felderítésével, majd hamarosan az emberiség megmentésének terhe is hősünk nyakába szakad - ennél többet azonban nem árulhatunk el. Mass Effect játékmentés birtokában szinte közvetlenül folytathatjuk, amit elkezdtünk, kapitányunk rögtön ismerős lesz (külsején és karakterosztályán persze változtathatunk), korábbi döntéseink szerint módosul a történet, és magasabb szintről indulunk, több kredittel és nyersanyaggal. Új csapatunk más-más okokból hozzánk verődő tagjainak bizalmát és hűségét a hozzájuk kapcsolódó küldetések teljesítésével vívhatjuk ki. Ezzel a zseniális húzással társaink élővé válnak, érzelmi kötődést váltanak ki, és karakterfejlődésük részesei lehetünk - ezért későbbi döntéseink súlyát is jobban fogjuk érezni. A hat választható kaszt a képességek szerint csoportosít bennünket, de ennek kevés a jelentősége, mivel társaink révén minden képességhez hozzáférhetünk, és magas szinteken akár új dolgokat is tanulhatunk. Még gördülékenyebb lett a csapatirányítás, társainknak könnyedén adhatunk célpontokat, de képességeikhez gyorsbillentyűket is társíthatunk, így nem muszáj kimerevített képernyőn osztogatnunk a parancsokat. Ugyanakkor egy jól összeválogatott csapattal továbbra is rengeteget taktikázhatunk a kitűnően megtervezett, Gears of War-szerű fedezékrendszerrel megbolondított pályákon. A nagyjából 20 órányi játékidőt akár meg is háromszorozhatják a végre változatos, és téttel bíró mellékküldetések. Az első rész alatt is dolgozó Unreal Engine 3.0 grafikus motort elképesztő mértékig meghajtották a BioWare fejlesztői, részletesebb környezet, életszerűbb karakter animációk, szebb effektek, stabil képfrissítési ráta, és igen szépen megkomponált látványterv gyönyörkodtet bennünket. A Mass Effect 2 az első rész rajongói számára kötelező vétel, de az akciójátékok és a klasszikus RPG-k rajongói is bátran próbálkozhatnak vele. A játék igényes magyar felirattal 2010. január 29-én jelent meg PC-re és Xbox 360-ra, a PS3-mas verzió érkezése 2011 januárjában várható.
...egy átdizájnolt honlap. Köszi. /sarcasm
Egy titokzatos Facebook bejegyzés szerint a héten fincsi Mass Effect 2 információkat kapunk
Pár hónappal ezelőtt sorra jelentették be a kiadók, hogy a karácsonyi szezonra időzített játékaikat tavaszra csúsztatják. Ezeket szedtük csokorba most hirtelen.
Két pompás kis Mass Effect 2 videó érkezett, melyek közül az egyik egy új kasztról is lerántja a leplet.
Most, hogy a Dragon Age megjelent, a BioWare ismét a Mass Effect 2-re koncentrálhat.
A Mass Effect 2 igen fontos helyszíne az Afterlife.
Épp, hogy megjelent a Dragon Age, mire a végére érek már vehetem is meg lassan a Mass Effect 2-t aztán pedig az SW:ToR-t. Édes gondok...
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én útálom a bogarakat.
Fény derült a Mass Effect 2 Collectors Edition tartalmára.
Egy kis szivárogtatás révén megtudtuk, hogy a megjelenést követően számos letölthető extra is érkezik a Mass Effect 2-höz
Az EA Halloween alkalmából új ingame trailert adott ki.
A BioWare rövid sajtóközleményben tudatta a sajtóval a várva várt folytatást premierjének időpontját.
A BioWare, és az EA egyelőre nem nyilatkozik, de könnyen elképzelhető, hogy a Mass Effect 2 érkezik a Sony konzoljára is.
Bemutatkozik Shepard kommandójának harmadik tagja, egy nő, aki tökösebb a legtöbb férfinél.
Érdekesen alakulnak át a kiállítások - néhány éve senki sem tudta, mi az a Penny Arcade, most meg a PAX, a Penny Arcade Expo már fontos videó-játék kiállítás is.
A játék párhuzamos premierjére és néhány érdekes információra derült fény egy interjúnak köszönhetően.
A GamesCom alkalmából újabb Mass Effect 2 szereplőt ismerhetünk meg: íme Grunt, aki böszme, agresszív, és cseppet sem bájos.
A Mass Effect 2 zöld földönkívülijével először az E3-as trailerben találkozhattunk, most azonban visszatért képek és egy háttérkép formájában.
Akik esetleg abban reménykedtek, hogy az első részben szénné tuningolt Shepard parancsnokot irányíthatnak a második részben, el kell keserítsük.
Az EA és a Dark Horse koprodukciójában készülő képregény előzi meg a Mass Effect 2 bemutatóját.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)