Menetelés a fény felé - Kid Icarus: Uprising teszt
Te jó isten! Izé. Angyal! Pit személyében rátaláltunk a 3DS egyik legnagyobb húzócímére. S hangyaméretű szódával ez kérem szépen fenékig tejfel.
A kis angyal, Pit 1986-ban lépett be az iparba, pályafutását NES-en kezdte, innentől kezdve mindössze egy-két megjelenése volt a rajongóknak egészen a Nintendo 3DS megjelenéséig kellett várniuk az új játékra. Az akkori, 1986-os formátum inkább közelebb állt valami Mario és Metroid hibridhez, míg a Kid Icarus: Uprising inkább egy rail shooter és egy TPS ötvözete. Pit 25 fejezete egyenként 20-25 perces lövöldözgetésekből áll. A részek első fele jobbára a levegőben játszódik, meghatározott útvonalon mozgunk előre, miközben ügyelünk arra, hogy minél több ellenséges szörnyet gyűrjünk le. A cél minden esetben az, hogy az Istennő eljuttasson bennünket a következő helyszínre, ahol már két lábban a földön fogunk harcolni igazi TPS-t játszva. Pit kalandjai lélegzetelállítóan szépek és messziről látszik, hogy óriási munka van benne. Az egyik legnagyobb húzócíme a Nintendo 3DS-nek
Te jó isten! Izé. Angyal! Pit személyében rátaláltunk a 3DS egyik legnagyobb húzócímére. S hangyaméretű szódával ez kérem szépen fenékig tejfel.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)