A kis angyal, Pit 1986-ban lépett be az iparba, pályafutását NES-en kezdte. Történelemkönyvet nehezen lehetne vele megtölteni, hiszen innentől kezdve gyakorlatilag a feledés homályába merült, mindössze egy-két megjelenése volt a 8 bites klasszikus után. Az igazi nagy dobásra egészen a Nintendo 3DS megjelenéséig kellett várniuk a rajongóknak, akik valószínűleg egyáltalán nem fognak csalódni a Project Sora munkájában. Masahiro Sakurai és csapata letett az asztalra egy olyan játékot, amelyből sok év múlva a 3DS egyik húzócíme válhat.
A Kid Icarus: Uprising sok éves fejlesztés eredménye, melynek végén a Nintendo és a rajongók is elégedett bólogathattak. Míg mi megkapjuk a teljesen felfrissített és a modern kori elvárásoknak maradéktalanul megfelelő angyali kalandot, addig a Nintendo újra bebizonyíthatja, hogy a különböző mobilos kvarcjátékok sekélyessége meg sem közelítheti az igazi handheld piacot. A Kid Icarus ugyanis egy robosztus játék, nem csak a divatos kvarcjátékok, de a kézi konzolos vonalon is.
A Kid Icarus: Uprising tesztjének folytatása a DualScreen oldalán olvasható.