Frissítve: I Am Alive - Lecserélték a fejlesztőket!
Hivatalosan megerősítették, hogy a Ubisoft kivette az eredeti fejlesztőcsapat kezéből a reményteljes projektet.
A régóta késlekedő I Am Alive a francia Ubisoft kiadó első próbálkozása a túlélőhorror akciójátékok műfájában. A játékot a 2008-as E3-mon jelentették be, és az eredeti tervek szerint már 2010-ben megjelent volna PC, PS3, Xbox 360 és Wii platformokon. 2010 elején azonban Yves Guillemot, a Ubisoft vezére közölte, hogy a párizsi Darkworks stúdió egy másik kötelezettsége miatt nem dolgozhat rajta tovább, ezért a Ubisoft Shanghai veszi át a fejlesztést. A sanghaji csapat újratervezte a játékot, amely még 2011-ben megjelenik, de egyelőre csak Xbox Live-on és PSN-en, ezért lehet, hogy egy kisebb, egyszerűbb játékot kapunk - ami persze nem biztos, hogy rossz is lesz. Az áttervezés előtt mindenesetre az alábbi információk láttak napvilágot. Hősünk, a 24 éves Adam Colins Chicago utcáin sétálgat, amikor egy Richter-skála szerinti 10,3-as erejű földrengés percek alatt romba dönti a várost: teljes a káosz és az anarchia, az emberek fosztogatnak, az utak járhatatlanok, mentőcsapatok sehol, a kijutás pedig lehetetlennek tűnik. Adam persze túléli a katasztrófát, és a romok alól előbújva megkezdi kilenc napos kalandját, melynek során megkeresi barátnőjét, és túlélőket gyűjt, hogy magukra irányítsa a kormányzati mentőcsapatok figyelmét. Az alkotók szándékai szerint a történet megmutatja, mivé válhatunk a létért folytatott harcban, és azt is megtudjuk majd, hogy valóban természeti csapás súlytotta-e a várost… Utunk során tanácsos lesz elkerülni az erőszakos csoportokat, mert a legtöbb túlélő gátlástalanul gyilkol a maradék erőforrások megszerzéséért, a konfrontáció pedig ritkán élhető túl. Szerencsére több barát is lesz mellettünk: Riley doktornő igyekszik minél több embert megmenteni, Virgil, a néger katona a békés túlélőket védelmezi, Peter, a rokkant tűzoltó pedig a menekülttábor felállítását vállalja magára. E táborban viszonylagos biztonságban lehetnek a segítségre szorulók, és számunkra is ez lesz a központ, ahonnan kiindulunk, és ahová mindig visszatérhetünk. Az életben maradáshoz ravasz taktikára is szükségünk lesz: az értékes víz például erőszakos bandáktól is megvédhet, ha eléjük vetünk egy vizespalackot, máskor viszont jobb harcolni a megtartásáért, de a kevés fellelhető fegyvert sem okos gyakran használni, és sokszor egy megtöltetlen pisztoly is elég a megfélemlítéshez. A feladatok megoldásához sok szabadságot kapunk, így célunk eléréséért komoly erkölcsi mérlegelést igénylő döntéseket kell meghoznunk, melyek valamilyen szinten a végkifejletet is befolyásolhatják. Rengeteg még a kérdés, nem tudni, hogy az ambiciózus tervekből mennyi valósulhat meg, mennyire igazolódnak be a lebutítástól való félelmek, és számíthatunk-e további célplatformokra.
Hivatalosan megerősítették, hogy a Ubisoft kivette az eredeti fejlesztőcsapat kezéből a reményteljes projektet.
Megjelenési dátumot kapott a misztikus I Am Alive. Márciusban számíthatunk az Ubisoft új üdvöskéjére.
Fél évvel a bejelentés után apránként csordogálni kezdtek az első, már némi hírértékkel rendelkező információk.
A szimpatikus - és dögös - Jade Raymond, sajnos nem vesz részt az I Am Alive marketing hadjáratában.
Az Ubisoft szeretné, ha a készülő I Am Alive egy erős franchise első része lenne, s ez a fogadtatástól függ.
Az Ubisoft egyik közelgő gyöngyszeméről ma lehullt a lepel, kikerült az első trailer és lenyűgözött minket.
A videojáték ipar talán legcsinosabb producere az Assassin's Creed után új projekt születésénél bábáskodik.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)