Az Everyday Shooter-t Jonathan Mak fejlesztette alig pár hónap alatt a C++ program segítségével. A játék egy speciális lövöldözős gyűjtemény, mely több típust tartalmaz. Az élmény megragadja az embert, s nem ereszti, s a hangulathoz tökéletesen passzol a gitár zene - melyet a programozó komponált, s játszik - , mely hol élesebben, hol lágyabban szól függően attól, hogy éppen mit lövünk. Az Everyday Shooter egy tisztelgés a geometriai formák szépsége előtt, s mind stressz oldónak, mind szórakozásnak tökéletesen megteszi. A játék először a 2007-es Független Játékfejlesztői Versenyen jelent meg, ahol felfigyelt rá a Sony Computer Entertainment, s a Playstation Network keretében letölthetővé tette. PC-re 2008-ban jelent meg a Steam-en belül. Megjelenése után inkább pozitív kritikákat kapott, melyek a játék művészi grafikáját méltatták, de másik oldalról pedig nehezményezték, hogy a játékban apróbb logikai bakik vannak, melyek bosszantóak tudnak lenni (a lövések utáni pontokat nekünk kell begyűjteni - felesleges időhúzás). Mindenesetre az Everyday Shooter egy érdekes, és élvezetes játék bizonyítva, hogy egy fecske - jelen esetben Jonathan Mak - igenis tud nyarat csinálni.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)