Dragon Age 2 - újabb conceptart érkezett
Szép dolog egy semmitmondó koncepciórajz, de mit is kezdjünk vele... A trailer-re még várhatunk.
A klasszikus szerepjátékok rajongói az utóbbi években egyre nagyobb aggodalommal szemlélték az akció-RPG-k rohamos térnyerését, ezért nagy volt az öröm, amikor a jó nevű Bioware elkészítette a klasszikus irányzatú Dragon Age-et, melynek nagyszerűségét a „2009 legjobb RPG-je” cím is ékesen bizonyítja. A sikerek fényében érthető, hogy a Bioware belevágott a Dragon Age 2 fejlesztésébe, és a játékosok kívánságait figyelembe véve a játék legapróbb részleteit is megújította. A Dragon Age folytatásában áthozhatjuk az előző rész mentett állásait, így néhány múltbéli döntésünk komolyan befolyásolhatja az eseményeket, ugyanakkor egy újoncok számára is érthető történetet, és egy immár beszélő (!) hőst kapunk Hawke személyében, aki nincstelen harcosból csakhamar a Dragon Age univerzum legfontosabb személyiségévé fejlődik. A sztorit az Assassin's Creed-hez hasonlóan egy kerettörténet meséli el, melynek hála a kevésbé izgalmas részeken átlépve élhetjük át tíz hosszú év (több mint 100 óra játékidő) eseményeit, és a sűrűbb idővonal miatt döntéseink hatása is jóval hamarabb beérhet. Ezentúl kizárólag az emberi fajt választhatjuk, ugyanakkor a warrior, rogue és mage kasztok sokkal jobban eltérnek egymástól, és a kaszton belüli specializációt is szigorúbban kell venni. A specializáltabb karakterek a csapatmunkában is jól jönnek, ahol megszabhatjuk társaink viselkedését, időlegesen átvehetjük felettük az irányítást, és egymás képességeit összehangolva kaszabolhatjuk le ellenségeinket. A Mass Effectből átvett tárcsás párbeszédrendszer nem csak a döntéshozatal, hanem a jellemformálás eszköze is lesz: a párbeszéd opciók mellett apró ikonok jelzik a támadó, elutasító, elfogadó, vagy éppen gúnyos választípusokat. Hawke könnyedén a szokások rabjává válhat, mivel leggyakoribb választípusai alakítják majd jellemét: ha rendszerint gúnyos válaszokat ad, akkor habitusa, és automatikus szövegei is gúnyosak lesznek. A PC-s és konzolos verziók harcrendszere ezúttal is jelentősen eltér egymástól. PC-n megmarad a harcok megállítása, bár a taktikai menü helyét a taktikai kameranézet veszi át, és mivel korábban nem mindenki kedvelte ezt a megoldást, ki is lehet kapcsolni; konzolon ugyanakkor társaink sokkal önállóbbak, a harcok gyorsabbak, és előre programozott akciókat is bevethetünk. Az első rész gyengécske látványvilága után a Bioware végre világbajnok grafikát ígér, amely reményeik szerint a DA franchise védjegyévé válhat. Gyönyörű textúrák és effektek, részletes mozgás animációk, látványos kombók várnak ránk, a szinkron és az art direction pedig egészen moziszerű élményt nyújt majd. A Dragon Age 2 Európában 2011. március 11-én érkezik PC, Xbox 360 és PS3 platformokra.
Szép dolog egy semmitmondó koncepciórajz, de mit is kezdjünk vele... A trailer-re még várhatunk.
A Dragon Age 2 több fontos tulajdonságát is megkapja a Mass Effectnek
Nem vár tovább a BioWare. Hivatalos: jövő márciusban jön a Dragon Age 2!
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)