Dark and Light - 12 év után idén talán megjelenhet
Az MMORPG már elérhető a Steam Early Access kínálatában, és a fejlesztők szerint még az év végéig befejezhetik a teljes játékot.
A legnagyobb területű MMORPG – hirdeti magáról a Dark & Light. S mindez még semmi: a 40 000 négyzetkilométeres játéktér fantasztikus tájegységekkel várja a kalandozót: aki fellanovkázik a hegyeken, csodás kilátásban gyönyörködhet, figyelve a dinamikusan változó ányékokat, a tenger fölé ballonnal kirepülők a hihetetlen naplementét nézhetik…, esetleg ha más nem, már csak az is megéri, hogy órákon át csak megyünk, megyünk, figyeljük az időjárás változásait, a tájat. S akkor még nem említettem a hihetetlen jónak tűnő játékrendszert, a véget nem érő kalandokat. Maguk a játékosok is vezethetnek királyságokat, adhatnak küldetéseket alacsonyabb szintűeknek, és még off-line parancsmód is lesz benne. Egyszóval ez lesz AZ MMORPG!
Az MMORPG már elérhető a Steam Early Access kínálatában, és a fejlesztők szerint még az év végéig befejezhetik a teljes játékot.
A Dark and Light MMO játék fejlesztői új partner után kénytelenek nézni, miután az előző, a számlázási feladatokat végző partnerüktől kénytelenek voltak elbúcsúzni.
Újabb fejlesztők alkalmazzák azt a módszert, ami szerint ingyenesen lehet játszani MMORPG játékukkal, ám erős kötöttségek között.
Egykoron hatalmas MMO igéretnek indult, telve zseniális ötletekkel, gondolatokkal: késöbb nem lett akkora siker még akkor sem, ha tartalmaz egyéni megoldásokat. Most a Farlan Entertainment úgy gondolta, érdekes módon promotálja tovább a Dark and Lightot.
A Dark and Light kiadój a Farlan Entertainment ma bejelentette, hogy a játékuk hivatalos megjelenésének dátuma 2006. május 30. A játék valamivel korábban egészen pontosan 26-án délután egy óra magasságában már letölthető lesz. César Jacquet az NPCube menedzsere elmondta, hogy az áprilisi megejelenést azért nem tudták teljesíteni, mert úgy gondolták, hogy a fejlesztőknek még szükségük van némi időre, hogy kijavítsák az apróbb hibákat, hogy az induláskor minden zökkenőmentes lehessen. A játék folyamán a karaktereknek három a fejlődés során három szakaszon kell átesniük, melyek teljes összhangban vannak egymással. Mindenki valamilyen iparosi szinten kezd, vagyis mindenkinek szakmát kell választani, melyet később a harci képességek fejlesztése követ, harcossá válnak, végső szint pedig a szociális kapcsolat, mikor már csapatokba verődve indulnak kalandra a játékosok. A karakterek fejlsődése során fontos szerepe lesz a szociális helyzetnek, valamint annak, hogy ki milyen szakmával kezdte életét, hogy mely képességek kerültek előtérbe. A kiadó elmondása szerint a játékosoknak lehetőségük lesz havi előfizetéssel játszani, azonban lehetőség lesz úgynevezett játék kreditek felhasználásával is játszani, kihagyva ezzel a havidíj fizetését. Emellett persze az első regisztrálók számára az két hónap teljesen ingyenes, melyhez ezekben a hónapokban további 15 kredit társul.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)