DIRT 2 - Teszt
Felturbózott grafikával a PC-s versenyzők számára 2009. december archív
A Colin McRae: DiRT három éve lehelt új életet a 2007-ben elhunyt híres autóversenyző nevével fémjelzett, kifulladni látszó sorozatba. Szédületes grafika, árkádos, mégis kifinomult irányítás, és igen hosszú single karrier emelte a legnagyobbak közé a játékot. 2009-ben aztán a Codemasters elkészítette a folytatást, amely radikális reformokat már nem hozott ugyan, de minden téren finomodott, és jelentősen kibővült lehetőségekkel csábít. A DiRT 2 alatt már az alapoktól újraírt EGO engine dolgozik meggyőző erővel: a minden eddiginél részletesebb és szebb autó modellek, a belső nézetek, a felfröccsenő sár ábrázolása, a gyönyörűen kidolgozott táj és növényzet valóban lenyűgöző látványt nyújt, a PC-sek ráadásul kompatibilis videokártyával a DirectX 11-es effekteket is élvezhetik. Rengeteget fejlődött a fizikai szimuláció, a különböző autók másképp viselkednek egymáshoz képest, és különféle útfelületeken, vezetési hibáink eredményével pedig az aprólékos törésmodell szembesít bennünket. A javított fizika dacára természetesen most sem valódi szimulátorral, hanem egy sokak számára élvezhető árkád autóversennyel van dolgunk. A jópofa lakókocsis "élő menüből" indul a remek egyjátékos karriermód, melynek során a tapasztalati pontokat serényen gyűjtögetve, fokozatosan fejleszthetjük vezetői tudásunkat, egészen a 30-as szintig, az ideális nehézségi szintet pedig hat fokozatban állíthatjuk be. A kampányban három földrész versenypályáit járhatjuk végig, és a rally valamennyi szériáját kipróbálhatjuk, de a játékban számos fiktív versenyszám is szerepet kap. A fejlesztők átemelték a Grid-ből az Instant Replay idő-visszatekerő rendszert, és a csapat/barát rendszert, melynek segítségével előnyökhöz juthatunk a versenyeken és új játékmódok nyílnak meg előttünk. Az elődben még gyengécske multiplayer mód a DiRT 2-ben már kiforrott, teljes értékű része a játéknak. Az online event-ek során az összes autót és pályát szabadon kiválaszthatjuk, és immár nem csak time trial-, hanem rendes real-time versenyeken is összemérhetjük tudásunkat a többiekkel. A Colin McRae: DiRT 2 2009 végén jelent meg minden fontosabb platformon.
Felturbózott grafikával a PC-s versenyzők számára 2009. december archív
Hamarosan a boltokban a DiRT2, ám egy kipróbálható verziót kapunk előtte.
A decemberi start előtt most megtudjuk, futni fog-e jó öreg számítógépünkön a Codemasters autóversenye
Elég sokat beszélgetünk manapság, hogy van-e érelme a DirectX 11-nek, amikor a 10 sem tudta a 9-et leváltani.
A konzoltulajdonosoknak már birtokában lehet a DiRT 2, azonban a PC-seknek még várniuk kell egy kicsit.
Megérkezett a szeptemberi ATI Catalyst, töltse mindenki bátran.
A Colin McRae: DiRT 2 külföldi értékelései az egekig magasztalják a játékot, bizakodóan tekintünk a jövőjére.
Már nem sokat kell aludnunk, és rohanhatunk a boltba megvenni a Colin McRae: DiRT 2-t. Jeee!
A DiRT 2 demója remek alkalmat adott arra, hogy a szakma összemérje a konzolos verziókat
Ken Block, ismert amerikai sportoló, jelenleg rally-versenyző - a valóságban egy Subaru kormányát tekergeti a versenypályán.
Újabb két videó érkezett a DiRT 2-ből, melyek a Utah Trailblazer és Baja Landrush pályákra kalauzolnak el minket.
Ahogy telnek, múlnak a napok, úgy érkeznek újabbnál újabb Dirt 2 trailerek.
Bő egy hónappal a DiRT 2 és hárommal a DirectX 11 startja előtt, a Croatia Rally trailer tartja lázban a sorozat szerelmeseit
A Codemasters nyilvánosságra hozta az elhunyt Colin McRae nevével fémjelzett sorozat legújabb epizódjának megjelenési időpontjait.
Késni fog a Colin McRae széria legújabb része, ám erre a Codemastersnek jó oka van, aminek sokan örülni fognak.
Szeptemberben demonstrációs verzióval hangolhatunk a Colin McRae: DiRT 2 hivatalos megjelenésére.
DIRT 2 gameplay videók egyenesen az E3 játékkiállításról, élesben is megtekinthető a valósághű törésmodell.
Az Xbox 360 verzió kedvcsinálója is befutott a DiRT 2-ből.
Befutott az első, viszonylag információdús DIRT 2 E3 teaser.
A Codemasters egyik embere vezet be minket a kulisszák mögé ahol megnézhetjük, hogy milyen szép lesz az új Colin McRae játék.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)