Még többet várhatunk a BioShock Infinite megjelenésére
Ken Levine másodszor jelentette be a rossz hírt, miszerint tovább csúszik a játék.
Ken Levine, a Bioshock szülőatyja évekig tartotta titokban aktuális projektjét, amely végül a Bioshock Infinite címet kapta a keresztségben. A két játék között szembetűnően sok a hasonlóság, beleértve a történetmesélés módját, a különleges képességeket és az egyedi világot. Az óceánok irdatlan víztömegének nyomása alatt lassacskán összeroppanó Rapture szűk folyosói helyett viszont most a felhők között járhatunk. A klausztrofóbia érzetét átveszi az agorafóbia, amint a léghajókra épített város, Columbia platformjai között közlekedünk. A történet szerint 1912-ben járunk, tizenkét esztendővel azután, hogy az USA technológiai és katonai fölényét szimbolizáló, nacionalista propagandáját hirdető csodának nyoma veszett. Booker De Witt nyomozót alakítva, egy ifjú hölgyet, a Columbián rekedt Elizabethet kell megkeresnünk, ami nem tűnik túl nehéznek, hiszen a lebegő város ismét felbukkan. A Bioshockra emlékeztető játékmenet, érdekes fegyverek, varázslatok, és egy hasznos segítőtárs vár ránk, amikor a Bioshock Infinite megjelenik.
Ken Levine másodszor jelentette be a rossz hírt, miszerint tovább csúszik a játék.
Pénteken rajtol el a 2012-es VGA rendezvény, ahol a Bioshock Infinite kapcsán is számíthatunk anyagokra, ebből kaptunk most ízelítőt.
Az Irrational Games kreatív igazgatója, Ken Levine egy blog posztban jelentette be, hogy felvették az orosz cosplayert, Anna Moleva-t Elisabeth arcaként a Bioshock Infinite-hez.
Az Irrational Games előhozakodott a Bioshock Infinite mindhárom platformra szánt borítójával, melyen a játék főhősét köszönthetjük.
Vége a találgatásoknak, Ken Levine megmondta a frankót.
Ismét mozgóképen csodálhatjuk meg az Irrational Games közelgő mesterművét.
A játék dizájnere, Ken Levine elárult részleteket a kétféle kiszerelésben megjelenő gyűjtői csomagról.
További két munkatárs hagyta ott az Irrational Games csapatát és vele együtt a Bioshock: Infinite fejlesztését.
A 2K Games és az Irrational Games irracionálisan nem dobják napvilágra a következő trailert, inkább bejelentik annak dátumát.
A cím persze egy tréfa (móka, paródia, jópofaság), azonban van alapja - vannak, aki változatlanul a 80-as években élnek és hisznek.
Távozó fejlesztők és kivágott többjátékos részt taglaló híresztelések borzolják a játékosok idegeit.
A játékiparban mindig vannak emlékezetes évek, és úgy tűnik, hogy 2013 is ezek közé fog tartozni, ha nem lesz vége a világnak.
Az Irrational Games inkább a meghatározó három platformmal szeretne kezdetben foglalkozni és később fókuszálna a Vita-s verzióra.
A Nielsen felmérése alapján kiderül, hogy a játékosok sokkal jobban várják egy-egy széria következő epizódját, mint a teljesen új játékokat.
Utolsó állomásához érkezett a Bioshock Infinite legkeményebb ellenfeleit bemutató fejlesztői videósorozata.
Akik még hisznek benne, hogy valaha lesz film a játékból, azok készüljenek fel az újabb várakozásra.
Nem véletlen a magyar cím, ugyanis a videóhoz van magyar felirat is!
Sajnos a Bioshock Infinite megjelenése odébb van, de szerencsére az előtte dübörgő marketinggépezet lelkesen tolja az arcunkba az új infókat.
A mai napon végleges megjelenést kapott az idei év egyik legjobban várt FPS-e, a Bioshock Infinite.
Az Irrational Games most jelentette be, az 1999 Mód kemény lesz, mely mindenkit rákényszerít, hogy eddig soha nem látott mértékben gondolja át tetteit.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)