Eddig viszonylag ritkán hallatott magáról a Robot Cache, amit még 2020-ban indított útjára az AMD támogatásával az a Brian Fargo, aki az Interplay, majd az inXile Entertainment alapítójaként és a Wasteland széria atyjaként szerzett nevet a videojáték-iparban. A meglehetősen új szereplőnek számító piacteret elsősorban az különbözteti meg a többitől, hogy lehetőséget ad digitális játékaink továbbértékesítésére pénzért, vagy a Robot Cache saját, blokkláncalapú fizetőeszközéért az IRON-ért (VAS) cserébe.
Úgy tűnik, az üzemeltetők megelégelték, hogy róluk nem cikkezik rendszeresen a sajtó a Steammel, az Epic Games Store-ral, a GOG.commal és a többi kisebb, ám időnkét ajándékot adó piactérrel szemben, ezért maguk is osztogatásba kezdtek.
Egy hónappal ezelőtt a Wasteland 3-ra csaphatott le, aki regisztrált egy ingyenes fiókot, most az inXile Entertainment egy másik szerepjátékával teheti meg ugyanezt. A folyamat úgy néz ki, hogy előbb fel kell keresni a Robot Cache oldalát, elvégezni a regisztrációt, és ha ez megtörtént, elég átnavigálni a Torment: Tides of Numenera terméklapjára, megnyomni a FREE gombot, végül a bevásárlókocsi ikonjára a kasszához fáradni, ami csak formaság, pénz nem cserél gazdát. A játékot ezután a Robot Cache kliensből lehet elindítani.
A 2017-ben megjelent Torment: Tides of Numenera alapját Monte Cook Numenera című asztali szerepjátéka képezi, mely a Föld távoli, egymilliárd évvel későbbi jövőjébe kalauzolja a játékosokat. A bolygó ennyi idő alatt már nyolcszor volt tanúja az emberi civilizáció felemelkedésének és bukásának, a játék idején nagyjából középkori szinten ragadt utódok a letűnt korok technológiai vívmányaira varázslatként tekintenek. Mi pedig a Változó Isten, halhatatlanságra törekvő "varázsló" legutolsó levetett és öntudatra ébredt porhüvelyeként fedezhetjük fel ezt a különleges science-fantasy világot. A Toment: Tides of Numenerát bevallottan a legendás Planescape: Torment szellemi örökösének szánták, és ez többek között abban is megnyilvánul, hogy a történetet, valamint a karakterek közötti interakciót helyezi előtérbe a harccal szemben, ami egyébként körökre osztott.