Hirdetés

Ilyen lett volna egy Szellemlovas játék

|

Húsz éve, jóval a Nicolas Cage-féle Ghost Rider filmek bemutatása előtt tervben volt egy játék, ami sajnos nem készült el.

Hirdetés

Továbbra is az Unseen64 az egyik legjobb dolog az interneten. A csatorna jellemzően olyan játékokat túr elő, amiket a fejlesztők elkezdtek, de sosem fejeztek be.

Most, talán kicsit a karakter Agents of S.H.I.E.L.D-es debütálásához kapcsolódóan előkerült egy Ghost Rider játék, ami PlayStationre jelent volna meg a Neversoft gondozásában. A csapat a Skeleton Warriors motorját használva akarta elkészíteni, így ahhoz hasonlóan oldalnézetből kalandozhattunk volna a Marvel karakterével. Számítógéppel készült átvezetők vitték előre a történetet, melynek során játékosként feladatunk Baeloth körének újjáépítése és  Lilith, Zarathos és Centurious elpusztítása lett volna. A Szellemlovas láncait harcban és a pályákon való továbbhaladásban egyaránt használhattuk volna.

A Marvel játékok kiadásának jogait akkoriban birtokló Crystal Dynamics aztán úgy döntött, kiadóból fejlesztővé vedlik át, így megszakadt a kapcsolat a két cég között, és törlődött minden megállapodás. A Neversoftnak nem lett volna pénze befejezni a Ghost Ridert,  és hiába próbáltak meg később ismét nekifutni, végül nem jött össze.

Ettől függetlenül készült egy, az első filmhez kapcsolódó Ghost Rider játék, amit a Climax készített és a 2K adott ki 2007-ben PS2-re, PSP-re és Game Boy Advance-ra. Nem meglepő módon erősen közepes lett.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)