A Homefront: The Revolution esetében a Crytek nyíltan vállalta, hogy a lehető legjobb élményt szeretnék adni a játékosoknak, és így nem fér bele az X360-as és PS3-as verzió. „Szeretnénk azokra a platformokra készíteni, melyek a legjobb élményt nyújthatják.”
„Rengeteg dolog történik a játékban, a motorháztető alatt számtalan rendszer dolgozik, és ezeket megvalósítani 30 frammel az előző konzolokon megoldható lenne, de sokkal több munkát jelentene, rengeteg nehézséget okozna. Ez pedig valószínűleg lelassítana minket abban, hogy kihozzuk a next-gen verziókat” – olvasható a Crytek közleményében.
„A Cryteknél mindig megpróbáltuk kihozni a maximumot a platformokból, de a Crysis 2 volt az első konzolos projektünk, ami rengeteg tapasztalatot adott. Most az új konzolokkal elértük azt a szintet, ahol a CryEngine képes könnyedén megjeleníteni mindent, amit beleépítünk, és kihozza a platformokból a maximumot.”
A Homefront: The Revolution megjelenés 2015-ben várható Linux-ra, Mac-re, PC-re, PS4-re, és Xbox One-ra. A fentiek fényében kíváncsian várjuk a végeredményt.