Múlt héten felröppent a pletyka, miszerint a kukába került a PS4-re, Xbox One-ra és PC-re készülő új Hitman játék, de ezt szerencsére hamar cáfolta a fejlesztő.
Hogy megmutassák, mennyire szépen halad a fejlesztés, vázolták nekünk a sztori első részleteit. A főszerepben ismét a 47-es ügynököt találjuk, aki karrierje csúcsán „hatalmas, ellenőrzőpontmentes sandbox pályákon” teljesíti megbízásait régi segítője, Diana Burnwood és a teljes ICA támogatásával. Újra bejárhatjuk a világot, egzotikus tájakon öldökölhetünk, ami már a korábbi részekben is hangulatos volt.
A Glacier 2 motort használó játékba beleépítenek mindent, amiért az Absolutiont szerettük, de inspirációt merítenek a Contractsból és a Blood Moneyból is. A bejárható területek egyébként minden eddiginél nagyobbak lesznek, az IO arra törekszik, hogy nyitott, szabadon bejárható területeken tervezhessük meg a tökéletes gyilkosságot. A honlapjukon közzétett nyílt levélben egy kedvenc szókapcsolatunkat tartalmazó mondat, a „célunk élő, lélegző és hihető pályák megalkotása, melyen a játékosok az MI-vel játszhadozhatnak, és így olyan egyedi pillanatokat alkossanak meg, amiket a Hitman franchise minden rajongója imád.”
Emellett visszatér a Contracts Mode, ismét megoszthatjuk majd kihívásainkat a világ más játékosaival. Ja, és fontos megjegyezni, hogy „a 47-es varázszsebeit” eltávolították.” Nekünk eddig tetszik, további részletek később.