Egyik kedvenc F2P játékunk 2018-ban teljesen megújul, ezt ma jelentették be Moszkvában. A World of Tanks jelenlegi motorja már 2010 óta szolgálja ki a rajongókat. Az elmúlt hét évben számtalan ráncfelvarráson esett már túl, gondolom mindenki emlékszik arra, amikor a kedvenc páncélosa nagy felbontású textúrát kapott.
2018-ban azonban ezek a foltozások már nem lesznek elegendők, kell egy komplett nagygenerál, ami megmutatja a rajongóknak és persze a konkurenciának, hogy ebben a műfajban ki is az igazi király. A fejlesztők szerint ez lesz az elmúlt hét év legnagyobb fejlesztése, nem lesz olyan szegmens, amin ne javítanának a fejlesztők. Nézzük mozgásban:
2018 márciusára a World of Tanks teljesen megújul. A fejlesztők titokban már évek óta dolgoznak az új grafikus motoron, melynek Core a neve. A Core segítségével az összes térkép (25+) átdolgozásra került, így nemcsak grafikai tuningot fogunk kapni, hanem a játszhatóság is javul. A motor segítségével teljes új megvilágítást kapnak a térképek, a tükröződések és a fényhatások segítenek abban, hogy még látványosabb körülmények között csatázhassunk egymással. Javítanak a víz megjelenítésén is, szebbek lesznek a víz alatti területek, megjelenik a tengerpartokon a tajték, és jobban lehet majd látni hol ázott fel a talaj.
Javítanak a növényzet és a járművek közötti interakción, ilyen szépen még nem zúzott át harckocsi az aljnövényzeten. Javítanak az árnyékoláson és új animációt kapnak az égen úszó felhők, ettől az egész csatatér sokkal dinamikusabbnak fog tűnni.
A Havok motornak köszönhetően megjelennek a rombolható tereptárgyak, ez már nagyon régóta hiányzott a játékból, most végre szemet gyönyörködtetően hullanak darabokra az utunkba kerülő könnyű járművek. A játék zenéje és a hangeffektek is teljes átdolgozást kapott, az adott országokra jellemző új zenék jelennek meg majd a játékban: 10 fős kaukázusi gregorián kórus lesz az alapja az egyik orosz pályának, autentikus arab zenészek és hangszerek adják meg az alaphangulatot a másik pályához, de nem hiányozhatnak a kínai és a koreai népi motívumok sem.
A fejlesztők ígérete szerint ez a rengeteg újítás egyáltalán nem fog a sebesség rovására menni, nem kell erőmű a játék futtatásához. Rengeteget optimalizálták a World of Tanks 1.0-át, főként a közepes grafikai beállításokat finomhangolták régebbi PC-ken, de akinek erősebb vasa van az természetesen teljes részletesség mellett, akár 4K-ban is élvezheti a megújult World of Tankst.
Ebből az alábbi galériában és trailerben még egy kis ízelítőt találtok.
Nektek hogy tetszik a ráncfelvarrás?