Az utóbbi idők egyik legjobb (a sajtó általában imádta) RTS-e fél év múlva megkezdi diadalútját konzolon is. A munkálatok a Massive Entertainment és a Sierra belső csapata (Swordfish Studios) koprodukciójában zajlanak.
A fejlesztők mindent megtesznek annak érdekében, hogy visszaadják a PC-n látottakat. Petter Sydow szavai szerint a PC-s verzióban megcsodálható DirectX10 effektek többségét már sikeresen reprodukálták a konzolos verzióban. Csupán idő és erőforrások kérdése, hogy mire lesznek képesek. Habár a karácsonyi szezont célozták meg, egyelőre nem biztos, hogy az X360-as és a PS3-as verziók egyszerre készülnek el. Minő meglepő, PS3-ra némileg körülményesebben zajlik a fejlesztés, cserébe hajszálnyival szebb grafika várható. Xbox Live és PSN támogatás természetesen beépül a végleges verzióba. A multi nagyjából megegyezik a PC-ssel azzal a különbséggel, hogy 5 vs. 5-re korlátozták a résztvevők maximális számát.
A szingli kampány tartalmazza az amerikai és a szovjet küldetéseket is, amelyek egymásra épülnek majd. Sydow elmesélte, hogy az irányítás átültetése kontrollerre korántsem annyira bonyolult, mint más RTS-ek esetében, igazság szerint elég közel áll az FPS-ek irányításához. Mindebben egy átdolgozott interfész lesz a segítségünkre.