Hirdetés

World in Conflict - DX10 effektek konzolon?!

|

A Massive Ent. alelnöke nyilatkozott a VideoGamer portálnak stratégiai játékuk konzolos változatának állapotáról.

Hirdetés

Az utóbbi idők egyik legjobb (a sajtó általában imádta) RTS-e fél év múlva megkezdi diadalútját konzolon is. A munkálatok a Massive Entertainment és a Sierra belső csapata (Swordfish Studios) koprodukciójában zajlanak.

conflict1.jpg


A fejlesztők mindent megtesznek annak érdekében, hogy visszaadják a PC-n látottakat. Petter Sydow szavai szerint a PC-s verzióban megcsodálható DirectX10 effektek többségét már sikeresen reprodukálták a konzolos verzióban. Csupán idő és erőforrások kérdése, hogy mire lesznek képesek. Habár a karácsonyi szezont célozták meg, egyelőre nem biztos, hogy az X360-as és a PS3-as verziók egyszerre készülnek el. Minő meglepő, PS3-ra némileg körülményesebben zajlik a fejlesztés, cserébe hajszálnyival szebb grafika várható. Xbox Live és PSN támogatás természetesen beépül a végleges verzióba. A multi nagyjából megegyezik a PC-ssel azzal a különbséggel, hogy 5 vs. 5-re korlátozták a résztvevők maximális számát.

conflict2.jpg


A szingli kampány tartalmazza az amerikai és a szovjet küldetéseket is, amelyek egymásra épülnek majd. Sydow elmesélte, hogy az irányítás átültetése kontrollerre korántsem annyira bonyolult, mint más RTS-ek esetében, igazság szerint elég közel áll az FPS-ek irányításához. Mindebben egy átdolgozott interfész lesz a segítségünkre.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)