A Dishonored 2 kapcsán már olvashattuk, hogy nem kell fegyvert ragadnunk azért, hogy végigvigyük a játékot. A Ubisoft is hasonló szabadságot szeretne a játékosok kezébe adni a Watch Dogs folytatása esetében.
Dominic Guay, a Watch Dogs 2 senior producere részt vett egy, a Twitteren zajló kérdezz-felelekben, ahol több téma mellett, az is szóba került, hogy milyen lehetőségei lesznek a játékosnak egy küldetés teljesítésére. Kiderült, hogy az előző résszel ellentétben, gyilkolás nélkül is teljesíteni lehet majd azokat.
"Fontos volt számunkra, hogy megadjuk azt a szabadságot, hogy a játékosok olyan stílusban játszhassanak, amilyenben szeretnének. Tehát játszhatnak lopakodva, gyilkolás mentesen, robbanószerekkel és fegyverekkel vagy teljesen hackelésre hagyatkozva. Rajtad áll, hogyan fogsz majd játszani." - meséli Guay.
Arról is szó esett, hogy miért maradtak ki a co-op küldetések a Watch Dogs első részéből. Úgy gondolták, hogy néhány küldetés nem passzolt volna a játék narratívájához, így inkább kihagyták azokat.
A Watch Dogs 2 november 15-én jelenik meg PC-re, valamint Xbox One és PlayStation 4 konzolokra.