Alapvetően sem nehéz most Warhammer játékot találni, de a mobilos alkalmazásboltok aztán végképp tele vannak velük. A Warhammer játékhoz illően hosszú című Warhammer 40,000: Deathwatch - Tyranid Invasion egy gyakorlott csapat alkotása, a Rodeo Games készítette a Warhammer Questet, ami túlnyomórészt egész pozitív kritikákat kapott, illetve nekik köszönhetjük a Hunters sorozat eddigi két részét. Ez utóbbit azért fontos megemlíteni, mert a Deathwatch (maradjunk abban, hogy így rövidítjük a címet) sok elemében hasonlít rájuk.
A Deathwatch egy felülnézetes, körökre osztott shooter, amiben egy csapat space marine-t kell irányítanunk. Minden tag rendelkezik bizonyos mennyiségű támadási ponttal, amiket mozgásra, tüzelésre és védekezésre használhatunk el. Védekezés alatt azt kell érteni, hogy ha egy ellenfél a védekezőre állított katonánk hatósugarába kerül, a marine saját körén kívül támadásba lendül, és likvidálja a veszélyt.
Összesen 40 küldetésen keresztül kell tyranidokat gyilkolni, különböző feladatokat teljesíteni, gyűjtögetni a tapasztalati pontokat a fejlesztésekért, új képességekért. Minden misszió után kapunk egy véletlenszerűen kiválasztott felszerelést, illetve természetesen kártyákat, amelyekkel új karaktereket és új felszereléseket oldhatunk fel. Aki akar, vehet újabb csomagokat, de igazából nincs szükség a költekezésre, idővel minden megszerezhető. Az új karaktereket beoszthatjuk csapatunkba, és fontos, hogy mindig olyanokkal induljunk harcba, akikkel a leghatékonyabban tudunk "dolgozni". Szerencsére nincs örökös halál, ha valaki elhullik a harcmezőn, csak tapasztalati pontjait veszti el; ez persze szintén nem nagy öröm, de jobb, mintha mindent a nulláról kellene kezdeni.
A Deathwatch-nak egy baja van, de ezen igazából hamar túlteheti magát az ember: lassú. Lassan mozognak a karakterek, lassan történnek az események, de a későbbi pályákon azért már felpörög valamennyire. Ezen kívül másba nehéz belekötni - aki szereti az univerzumot és a stílust, annak nyugodt szívvel tudjuk ajánlani.