A BlizzCon 2018 legörömtelibb bejelentése egyértelműen a Warcraft III: Reforged volt, hiszen rengeteg rajongó kérte már a Blizzardtól, hogy felújítva visszatérjen ez a klasszikus rész, a kiadó pedig alapjaitól keveri újra a kultikus játékát - sőt, azokkal is multizhatunk majd benne, akiknek csak a régi változat van meg. Kapaszkodjatok meg, van még ennél is feljebb.
A Reforged két fejlesztője, Robert Bridenbecker és Brian Sousa nemrég a ComicBook.com-nak adtak interjút és beszéltek egy kicsit arról, hogy a rajongók még milyen változtatásokat tapasztalhatnak majd meg. Bridenbecker szerint ez remek alkalom arra, hogy áthidalják a hiányosságokat a Warcraft III és a World of Warcraft között. Az elmondásuk alapján többet kapunk majd Jainából, Sylvanasból és azokból a kulcsfontosságú karakterekből, amelyeket a World of Warcraft történelméből ismerhettünk meg. Tökéletes esély, hogy egy közös lore-esernyő alá hozzák a két játékot: nem lesz több ellentmondás, félig elmondott történetek és logikai bukfencek.
A játékosok lehetőséget kaptak rá a BlizzConon, hogy kipróbálják a Reforgedet, és a szerencsés kiválasztottak valóban rengeteg WoW utalást vettek észre benne, de a legszembeötlőbb újdonság a Wrath of the Lich King bossok voltak, amik afféle "játék a játékban" érzetet keltettek. Persze attól, hogy a hézagok kitöltésére törekednek, még nem jelenti azt, hogy ne kapnánk meg azt a Warcraft III életérzést, ami miatt beleszerettünk. Bridenbecker szerint ez az egész a "közösség megőrzéséről szól". Reméljük ez elég lesz hozzá, mert nagyon jól hangzik.