1997-ben Ken Levine-nel együtt hagyta el a Looking Gass csapatát Johnathan Chey, hogy megalapítsák az Irrational Games-t, ám Levine-nel ellentétben az Ausztráliában dolgozó szakember már nincs a 2K alá tartozó stúdió kötelékében. Blue Manchu nevű új cégével dolgozott már kártyajátékon is, de legújabb alkotásuk, az X018-on bemutatott Void Bastards elmondásuk szerint egy stratégiai FPS lesz.
A játék egyik része egy kampánytérképen történő navigációból áll majd, ahol kiválaszthatjuk következő célpontunkat, illetve menedzselhetjük a különböző, rendelkezésünkre álló nyersanyagokat, miközben a címadó bandát megpróbáljuk kivezetni a Sargasso-csillagködből. Mielőtt elindulunk egy misszióra, lesz alkalmunk, hogy áttanulmányozzunk a küldetés helyszínét, így remélhetőleg azt is meg tudjuk tervezni, hogyan jutunk vissza a hajónkhoz a zsákmánnyal. Ha viszont végeztünk a tervezgetéssel, jöhet a lövöldözés és a lootolás, ami közben az aktuális hajó felfedezése is fontos lesz, például a különböző kezelőszervek felkutatása (a segítségükkel pedig a szökésünket akadályozó tényezők elhárítása) érdekében.
A Void Bastards, a készítők által 12-15 órásra saccolt kampányának viszont akkor sem szakad vége, ha aktuális karakterünket kinyírják, ugyanis végtelen számú, egyedi tulajdonságokkal rendelkező rab áll a rendelkezésünkre, hogy harcba küldjük őket. Amint az alábbi videóban is láthatjátok, a játék nem veszi magát véresen komolyan, a képregényes vizuális stílus mellett némi humorra is számíthatunk, a rendelkezésünkre álló eszközök között például megtalálunk egy figyelemelterelő robo-macskát és az "unstable clusterflak" nevű fegyvert is, aminek inkább nem fordítanám le a nevét.
A Void Bastards 2019. elején érkezik PC-re és Xbox One-ra, ráadásul már a megjelenése napján a Game Pass részét is képezi majd.
Nektek hogy tetszik?