Hirdetés

Most már folyamatosan nézhetjük, miért olyan lassú a Steam támogatás

|

Nagyon sokan akarják visszakérni a pénzüket, de nem csak emiatt kap őrületes mennyiségű ticketet a cég.

Hirdetés

A Steam felhasználók nem kimondottan elégedettek a Valve terméktámogatási részével, de ha belegondol az ember, hogy mennyi munkája lehet a support részlegnek, akkor már nem is annyira meglepő, hogy meddig tart megválaszolni egy kérelmet.

A Valve közzétett néhány érdekes számot ennek kapcsán. Az adatok szerint közel 75 000 kérelmet kapnak naponta, és 8000 válaszra váró jegy van a nap bármelyik pillanatában. A hivatalos posztban láthatjátok, hogy a 8000 már nagy előrelépés a februári 50 000-hez képest. Ezt leginkább a csapat bővítésének köszönhetik.

A cikk írásának pillanatában 48 268 kérelem vonatkozik visszatérítésre, 12 246 account biztonsággal és helyreállítással kapcsolatos, 2 144 játék és technikai segítség kategóriába tartozik, és a 1 989 vásárlási és fizetési probléma.

A csapat folyamatosan új kollégákat fogad, és igyekeznek dolgozni a kérelmek feldolgozásának hatékonyságán is, de ez így sem gyenge.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)