A Steam felhasználók nem kimondottan elégedettek a Valve terméktámogatási részével, de ha belegondol az ember, hogy mennyi munkája lehet a support részlegnek, akkor már nem is annyira meglepő, hogy meddig tart megválaszolni egy kérelmet.
A Valve közzétett néhány érdekes számot ennek kapcsán. Az adatok szerint közel 75 000 kérelmet kapnak naponta, és 8000 válaszra váró jegy van a nap bármelyik pillanatában. A hivatalos posztban láthatjátok, hogy a 8000 már nagy előrelépés a februári 50 000-hez képest. Ezt leginkább a csapat bővítésének köszönhetik.
A cikk írásának pillanatában 48 268 kérelem vonatkozik visszatérítésre, 12 246 account biztonsággal és helyreállítással kapcsolatos, 2 144 játék és technikai segítség kategóriába tartozik, és a 1 989 vásárlási és fizetési probléma.
A csapat folyamatosan új kollégákat fogad, és igyekeznek dolgozni a kérelmek feldolgozásának hatékonyságán is, de ez így sem gyenge.