A korai 3D-s Grand Theft Auto játékok többet érdemeltek volna néhány bugos, elsietett remasternél, mégis ezt kapták a játékosok a teljes áron kínált Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition képében, ami jelenleg joggal pályázhat az év legrosszabb játéka címre a felhasználói értékelések alapján.
A Rockstar meghajolt a panaszok előtt, újra elérhetővé tette a klasszikus GTA-kat és ígéretet tett a remaster javítására, addig viszont csak a modok maradnak a felújított GTA-játékok megszépítésére. Csakhogy egy ideje már a modderek sem érezhetik magukat biztonságban, hiszen sokukat bíróság elé rángatta a Take-Two Interactive, viszont azok szembeszálltak a kiadóval több fronton is.
Nem egyszerű tehát manapság GTA-modot készíteni, ezért egy Reddit-felhasználó, bizonyos MapEditorMaster nem is kockáztat, és a Far Cry 5 pályaszerkesztőjének segítségével dolgozik a Grand Theft Auto: San Andreas remake-en, amely valójában mégsem az. Bár a projekt tartalmazni fogja a San Andreas térképének egy kis részét és bizonyos játékelemeket, valamint küllemében is hasonlít a Rockstar klasszikusára, azonban a készítő gondosan került minden szerzői joggal védett anyag használatát, így a Take-Two ügyvédei nem fogják tudni meghiúsítani a munkáját.
Persze ennek megvan az a hátulütője, hogy MapEditorMaster San Andreas remake-je nem fogja tartalmazni a kultikus eredeti küldetéseket, és csak a jól ismert helyszínek töredékét járhatjuk majd be benne (az alábbi kép mutatja, hogy mit), ennek ellenére a projekt megérdemli a figyelmünket.
Nektek hogy tetszik MapEditorMaster remake-je?
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.