Hirdetés

Az Unreal Engine 4-es World of Warcrafthoz 4K-s screenshot dukál

|

Egy rajongó újabb World of Warcraft zónát dolgozott át az Unreal Engine 4 segítségével, ezúttal Duskwood tájai lettek sokkal szebbek, de egyben félelmetesebbek is.

Hirdetés

Bár állítása szerint tökéletesen megfelel a World of Warcraft jelenlegi grafikai stílusa is, Daniel Luchau már több zónát is átoldozott az Unreal Engine 4 segítségével. Elwynn Forest és Westfall után pedig Duskwood volt soron.

Persze már attól is rendkívüli a látvány, hogy a jelenlegi, gépbarát WoW-klienséhez képest elég részletes modelleket és textúrákat látunk, az Epic motorjának legnagyobb előnye viszont a fények kezelésében mutatkozik meg. Ez pedig Duskwood hangulatán rengeteget dob, hogy pontosan mennyit, azt a fenti videó mellett lejjebb néhány 4K-s screenshoton is megnézhetitek.

Mit gondoltok, a valódi World of Warcraft is kaphat még ráncfelvarrást, ami hasonló szintre hozza?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)