Az alábbi interjú alanya James Schmalz a Digital Extremes-tÅ‘l, akit a most készülÅ‘ Unreal Championship Xbox-os változatáról faggattak. Az UC ugyanazokat a térképeket és fegyvereket tartalmazza majd, mint az UT? Semmi sem lesz ugyanolyan...de néhány klasszikus és jól bevált elemet azért megtartottunk. Mennyi modell és skin kerül bele a végleges változatba? Ezt pontosan nem tudom megmondani, de körülbelül 24 fÅ‘ karakter lesz, ezenkÃvül lesznek még extra rejtett karakterek is. Többen kérdezik, hogy mi a különbség az elsÅ‘dleges és másodlagos rocket launcher tüzelése között, hisz úgy tűnik a másodlagos sokkal erÅ‘sebb. Akkor mi szükség van az elsÅ‘re? Az elsÅ‘dleges tüzelés során hagyományos rakétával lÅ‘hetünk, akár hármat is egyszerre, ellentétben a másodlagos lövéssel, ahol a rakéták követÅ‘ funkcióval vannak ellátva, tehát a hatékonyság inkább az adott körülményektÅ‘l függ. Nemrég láttam egy fegyvert, ami épp úgy festett mint a sniper rifle, csak éppen piros sugarat lövellt. Mi volt ez? ValószÃnűleg a Link Rifle-t láthattad. Miért tud ez a fegyver háromszor akkora pusztÃtást végezni, mint a normál? Nagyon egyszerű, hogy könnyebben lehessen a járműveket, a páncélokat stb. megsemmisÃteni. Milyen felvehetÅ‘ extrák lesznek a játékban? Nagyon változatos variációkat tervezünk, de még nem vagyunk készen, ez csak egy-két hónap múlva fog kiderülni. Az Xbox verzió támogatni fogja a LAN illetve ONLINE játékot? Természetesen igen. Hány poligonból áll majd egy karakter az Unreal Chanpionship-ben, szemben az Unreal 2 PC-s változatával? Igazából nem tudom, hogy az Unreal 2-ben mennyi lesz, de mi több ezer poligont használunk karakterenként. Milyen járműveket találhatunk a játékban és mi lesz a szerepük? Lesznek csoportos és egyéni járművek, amelyek tartalmaznak majd lebegÅ‘ illetve keréken guruló járműveket. Ezek szerepe pedig nem más, mint hogy fokozzák a játékélményt és különbözÅ‘ stratégiai és taktikai elemeket alkalmazhassunk. Megtalálhatók-e majd az UT-bÅ‘l megismert fegyverek? Néhány eredeti fegyver megmarad az UT-bÅ‘l, ám lesz jónéhány új is. Találhatnak-e a játékosok új muliplayer játékmódokat az UC-ben? Feltétlenül. Számos új játéktÃpussal kÃsérletezünk. Milyen lesz az UC-ben a mesterséges intelligencia? Az MI-t csaknem teljesen átÃrtuk és tökéletesÃtettük, ezáltal a bot-ok még inkább emberszerűen fognak viselkedni. Mennyi lesz a maximum játékosok száma egy játékban? Ez még egyáltalán nincs lefixálva, majd késÅ‘bb kiderül. Mennyire illetve miben lesz fontos szerepe a stratégiának a játékban? Természetesen elengedhetetlen és fontos része lesz ennek a játéknak is. Nagy gondot fordÃtunk arra, hogy ezáltal a játék még izgalmasabb és élvezetesebb lehessen. Mire vagytok a legbüszkébbek? Külön nem tudok semmit kiemelni, mindennel meg vagyunk elégedve, amit eddig létrehoztunk. Rengeteg idÅ‘t és energiát fektettünk bele, de még több hónapnyi munka áll elÅ‘ttünk, mire minden olyan tökéletes lesz, mint ahogyan mi szeretnénk.
|
Kapcsolódó linkek: |
Unreal Championship interjú
Senkinek sem kell bemutatnom azt a játékot, ami sokak szerint még a Quake-et is veri. Készül Champions alcÃmet viselÅ‘ változata, egyelÅ‘re sajnos csak Xbox-ra. Akinek még nem ugrott volna be, annak csak annyit mondok, hogy Unreal Tournament...
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés