Kicsit több mint két hét múlva érkezik az Unravel, és úgy látszik, minden sínen van.
A játék atyja, Martin Sahlin legutóbb azt mutatta meg, hogyan csinálhat bárki saját Yarnyt magának drótból és fonálból, úgyhogy a csapat valószínűleg már nem szakad bele a fejlesztésbe, és kíváncsian várja, milyen lesz a fogadtatás. A héten viszont volt egy kis para, ami akár a megjelenés útjába is állhatott volna. Történt ugyanis, hogy az Electronic Arts az Egyesült Államokban a márkaneveket kezelő szervezetnél, az USPTO-nál kívánta bejegyeztetni az Unravel márkanevet, azonban tavaly júniusban figyelmeztették őket, hogy ezt már egy társasjáték használja. Január 19-ig kaptak lehetőséget a változtatásra, de mivel nem válaszoltak az USPTO-nak, a kérvényt elutasították. Alap esetben erre két megoldás lehetne: az egyik, hogy megváltoztatják a játék nevét, és az új nevet jegyeztetik be, a másik pedig, hogy elhalasztják, amíg valahogy nem sikerül megoldást találni.
Az EA viszont egy harmadik opciót választott: megnyugtatott mindenkit, hogy a probléma nincs hatással sem a játék nevére, sem a megjelenésre. Hogy eközben a háttérben hogyan próbálják meg elhárítani a gondokat, arról nem tudunk, de reméljük, nem lesz semmilyen, a megjelenést vagy a játék jövőjét érintő következménye.