Hirdetés

A Universal szerint a CD még nem halt meg

|

A Universal Music Group még nem hagyja veszni a CD formátumot. A világ legnagyobb zenei kiadója a CD vásárlás élményének felpezsdítését tervezi. A Universal Music Group, mely olyan előadóknak és együtteseknek nyújt "otthont", mint Mariah Carrey vagy a U2, most három újfajta csomagolással állt elő Európában, a csicsás dobozos kiadástól kezdve a lecsupaszított papírtokos megoldásig bezárólag. Utóbbit egyértelműen az egyre népszerűbb online albumokkal kívánják szembeállítani. Bár a legálisan letölthető zenék s az ilyesmire szakosodott központok (pl. iTunes) népszerűsége folyamatosan nő, a zenei eladások túlnyomó részt még mindig a hagyományos kompakt lemezes megoldás formájában jutnak el a vásárlókhoz. "Úgy gondoltuk, itt az ideje egy kicsit felpezsdíteni a CD vásárlás élményét" - mondta Max Hole, a Universal Music Group International marketing és A&R részlegének alelnöke. "Termékeink 90 százaléka még mindig fizikai formában talál gazdára, pedig a CD-k az elmúlt húsz évben nem túl sok újdonságot nyújtottak." Tovább >>

Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)