Az Elden Ring toronymagasan a From Software eddigi legnagyobb, legambiciózusabb alkotása, ami már így is könnyedén pályázhat az év játéka díjra, azonban ügyes rajongók felfedték, hogy talán még ennél is nagyobb lehetett volna, ha kicsit másképp alakul a fejlesztés.
Sekiro Dubi már sok ideje foglalkozik azzal, hogy a stúdió játékaiban kutakodjon, a legújabb videójában pedig feltárta, hogy két olyan boss karaktert is talált, akik eredetileg egy hosszabb quest sorozat szereplői lettek volna.
Az adatbányász két új videójából kiderül, hogy Vyke (The Knight of the Roundtable) és Mohg (The Lord of Blood) is többet szerepeltek volna, ugyanis mindkettejükhöz találni olyan párbeszédeket, amelyekhez nincs meg a hozzátartózó audiófelvétel.
Vyke ugye eredetileg a játékoshoz hasonlóan szintén egy Tarnished volt, aki a történet szerint közel került ahhoz, hogy maga is Elden Lord legyen. A végleges játékban boss karakterként és invaderként találkozhatunk vele, azonban Dubi videója szerint már sokkal korábban összefuthattunk volna a szebb napokat is látott lovaggal, valamint akár meg is idézhettük volna segítőtársként.
A másik kérdéses karakter Mohg, aki nem más, mint Margit ikertestvére és nem mellesleg ő volt az is, aki elrabolta Malenia testvérét, Miquellát.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Vele a végleges játékban kétszer találkozunk (egyszer a Shunning Grounds területen, egyszer pedig a kastélyában, Siofra környékén), viszont Vyke-hoz hasonlóan az ő esetében is találni lehet olyan fájlokat, amik arra utalnak, hogy már jóval korábban is összefuthattunk volna vele.
Mindig érdekes látni, hogy mennyit változik egy játék az ötlet megszületésétől a megjelenésig, ám egy From Software esetében azt is érdekes lenne tudni, hogy vajon hogyan befolyásolta volna a játék nehézségét, ha ez a két karakter már jóval előbb feltűnik a tervezettnél?