Amikor a Vicarious Visions megkapta a projektet, akkor csak az volt a csapat feladata, hogy hozzon össze egy, az eredetihez hű, modernizált Diablo II-t. Az alfa- és bétatesztek alapján úgy fest, hogy sikerrel jártak, de azt csak a megjelenés utáni napokban fogjuk megtudni, hogy a játék egésze is rendben van-e.
A Windows Centralnak adott interjú szerint a Vicarious Visions döntéshozói is erre várnak. A megjelenés előtti napokban a stúdió vezetője Rob Gallerani és a projekt vezetője Michael Bukowski arról meséltek, hogy ugyan nem lehetetlen a további bővítés sem, de először biztosak akarnak lenni az alapok szilárdságában.
A stúdiónak lennének ötletei bőséggel, ha a közösség úgy kívánja, és ha az alapjáték rendben van.
"Egy erős alapot akartunk felépíteni, mielőtt elkezdünk beszélgetni a harmadik és negyedik emeletekről. Ha már itt elvétjük a lépést, értelmetlen lenne bármilyen más bővítést hozzátenni. Rengeteg ötletünk van, de először az alapjáték megjelenését kell rendeznünk, aztán meglátjuk, hogy mi lesz az új rúnaszavakkal, tárgyakkal és a többivel."
A Blizzardnak most nagy szüksége lenne egy győzelemre, tekintettel az elmúlt hónapok eseményeire és a tovább burjánzó jogi útvesztőre, amibe a vezetőség keverte magát.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
A Diablo II: Resurrected megjelenése 2021. szeptember 23-án lesz esedékes PC-re, Nintendo Switchre illetve Xbox és PlayStation konzolokra.