Hirdetés

A G2A is megszólalt végre a Ubisoft-botrány kapcsán

|

A G2A.com a Facebook-oldalán tette közzé, a Kinguin pedig egy híroldalnak mondta el, mire számíthatnak tőlük azok a vásárlók, akiknek érvénytelenítette a kódját a kiadó.

Hirdetés

Újabb szereplők szólaltak meg a Ubisofttól hamis hitelkártyákkal megvásárolt kódok letiltása kapcsán. A letiltott kulcsokból sokan vásároltak a G2A.com-on, ezért az oldal Facebook-oldalára tettek ki egy közleményt arról, mit terveznek a nem kevés pórul járt vásárló ügyével, míg a Kinguin a Game Informernek nyilatkozott ugyanerről.

A G2A-nál gyorsan leszögezték, hogy nem ők tiltották le a kódokat, de mivel ők is látják, hogy sok vásárlójuknak akadt problémája, így külön is foglalkoznak az üggyel. A G2A-ról érdemes tudni, hogy nem csupán saját készletükről árulnak kódokat, hanem az eBayhez hasonlóan gyakorlatilag bárki feltehet eladásra szánt kódokat, amik ugyanazon az áruházi oldalon jelennek meg, mint a G2A által eladott játékok.

Ezekben az esetekben, amikor harmadik féltől vásárolunk kódot, az oldal felajánlja a G2A Shield nevű szolgáltatást, ami kicsivel több mint 300 Ft extra költségért egyfajta garanciát jelent, hogy ténylegesen működő kódot kapunk.

"Azon felhasználók esetén, akik G2A Shield nélkül vásároltak, ellenőrizzük, hogy az adott kereskedő volt-e felelős a kód visszavonásáért. Ha igen, akkor kompenzáljuk a felhasználókat."

"Minden a visszavonás által érintett felhasználó, aki G2A Shieldet használt, új kódot kap, vagy visszakapja a pénzét. A G2A minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy elkerüljünk hasonló eseteket a jövőben, és kizárjunk minden ilyen incidensért felelős kereskedőt a piactérről" - szól a közlemény.

Érdemes megjegyezni, hogy kiadott szöveg alapvetően a harmadik féltől történt vásárlásokra vonatkozik, a G2A saját készletére nem. Azt viszont nem tudjuk, hogy a közvetlenül az oldal által eladott kódok között volt-e olyan, amit visszavontak. A Facebook-bejegyzés alatti kommentekből pedig azt szűrhetjük le, hogy sajnos az oldalnak némi időbe telik, míg a problémás ügyeket egyenként megoldják.

Egy másik érintett oldal, a Kinguin a Game Informer kérdésére annyit válaszolt, hogy minden vásárlónak azt javasolják, lépjenek kapcsolatba a vevőszolgálatukkal, ugyanis minden ügyet egyenként bírálnak el.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)