Hirdetés

Ubisoft: Éves kihagyások folytatásaik között

|

Az Ubisoft amerikai igazgatója szerint nem kötelező minden évben kiegészítőkkel kedveskedni rajongóiknak.

Hirdetés

Döcögős szekerüket száguldó pénzvonatra váltották az Ubisoft-os vezetők, elfogultság minden bizonyítható jele nélkül kijelenthetjük, mostanság jól megy soruk. Tavaly megjelent lopakodós alkotásuk, az Assassin's Creed számos kételkedőnek bebizonyította milyen kellemes érzés elengedni a tüzelőgombot és taktikusan végigkommandózni a gyümölcsárusok felett. Jelenleg kifényesített Prince of Persia játékukkal pirítanak, az eddigi kritikák és visszajelzések alapján eltalálták a sokak által elvárt tökéletes középutat, vagy nevezzük, aminek akarjuk, ez a lényegen és hercegük keresettségén semmit sem változtat. Bankszámlájukon szépen gyarapodik recesszióban elszórható betevőjük mennyisége, megjelentetett játékaik széles körben sikeresek, Laurent Detoc amerikai Ubisoft vezérigazgatót mégsem lehet Joker-hez és mosolyához hasonlítani. A Forbes magazinnak elmondta, a Prince of Persia: Sands of Time-hoz kiadott két folytatás bevételei elmaradtak az originál alkotás által kitermelt mennyiségtől, ebből sikerült levonnia következtetését, miszerint minden évben folytatásokkal jelentkezni sikeres alkotásaikhoz nem éppen a legjobb stratégia. Detoc véleménye szerint éves csúsztatással kiadott kiegészítőkkel kifejezetten jót tennének játékaiknak, mivel halálra várakoztatják rajongóikat. No meg a játékosok brutális minőségellenőrzésén is könnyebben átcsusszannak.

A fórumban várjuk véleményeiteket az Ubisoft tervezett vagy választott üzleti stratégiájáról.

pop.jpg
 
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)