A Beyond Good & Evil 2 kapcsán továbbra is csak annyit tudni, hogy változatlanul készül, de hogy milyen állapotban van és mikor jelenhet meg, azt valószínűleg a jósok sem tudnák megmondani. A rajongóknak egyelőre be kell érniük a kultikus első rész ünnepi újrakiadásával: a Beyond Good & Evil - 20th Anniversary Edition feljavított grafikát (4K, 60fps), átléptethető átvezetőket, teljes kontroller- és billentyűzet/egér-támogatást, felfrissített hanganyagot, speedrun módot, több mint 20 vadonatúj achievementet, valamint cross-save lehetőséget kínál minden platformon.
A kiadás emellett tartalmaz kulisszák mögötti archívumot, korai gameplay videókat és hogyan készült felvételeket is, ami igazi csemege lehet a BG&E rajongók számára, és aki átnyálazza, az olyan titkokra is fényt deríthet, mint hogy a Ubisoft kultikus karaktere, Rayman is felbukkant volna benne.
Egy olyan videojáték esetében, amely nagy hangsúlyt fektet a furcsa élőlények fotózására, talán nem meglepő, hogy lencsevégre lehet kapni egy lebegő végtagokkal rendelkező figurát, már csak azért sem, mivel a Raymant és a Beyond Good & Evilt is ugyanaz a Michel Ancel alkotta meg. Ancel el is rejtette easter eggként Raymant, ám sajnos sokak kedvenc platformerhőse nem került be a végleges játékba. Az alábbi képen megcsodálhatjátok őt, ez a fejlesztői változatból származik, amelyben Rayman teljesen játszható is volt, bár ezt a verziót nem tervezték nyilvánosság elé tárni.
Emellett a 20th Anniversary Edition olyan érdekességeket is elárul, mint hogy Jade-et sokáig Sallynek hívták, és azért változtatták meg, mert túl angolosan hangzott (az IRIS Network pedig SPOON volt eredetileg), a lány és hű társa, Pey'j a korai elképzelések szerint egy intergalaktikus kártevőirtó szolgálatnak dolgoztak volna (a rágcsálók ellenségként szerepeltek volna), Pey'j cigarettázott volna (a játék korhatár-besorolása miatt mondtak le róla), címnek a Between Good & Evil-t akarták, illetve Jade-nek több társat is szántak (még egy Toy'l nevű Domz karaktert is).
Az archívum egyetlen utalást tartalmaz a régóta készülő Beyond Good & Evil 2-re, egy fejlesztői jegyzetben található egy leírás Jade nagybátyjáról, Pey'j-ről, miszerint észrevették, hogy a karaktert akkoriban hibrid klónként írták le, amit egy jövőbeli (előzmény)játékban bővebben is kibontanak majd. Hogy mikor, azt talán mag a Ubisoft sem tudja.