Nem biztos, hogy mindenki tisztában van azzal, mekkora dolog készül a Ubisoft Massive stúdiójában. Ryan Bernard, a The Division igazgatója próbál segíteni ezen.
Bernard next-gen konzolok mellett PC-re is megjelenő alkotás kapcsán beszélgetett az OXM-mel. Az interjú során megtudhattuk, hogy a csapat célja, hogy a játékosokat a jobb jutalom érdekében együttműködésre kényszerítse, valamint azt, hogy a dinamikus tartalom hatalmas szerepet kap, ami lehetőleg végtelen játékidőt kínál. Ugyanakkor nagyon fontos a sztori is, hiszen mégiscsak egy szerepjátékról van szó: „Szeretnénk, ha a történet egy picit más lenne. Lesz egy ívelő történetszál, de szeretnénk, ha a történetmesélés eltérne a megszokottól.”
A The Division történetének természetesen vége is lesz, de ez nem jelenti azt, hogy ha a játékosok ezt elérik, már nem lesz mit csinálniuk a világban. Kíváncsian várjuk, hogy mi teljesül majd az ígéretekből.