A Ubisoft manapság nem a PC-gamerek kedvence, akármennyire sikeres volt a Watch_Dogs, a grafika szándékos butítása sokaknál kiverte a biztosítékot. A most napvilágot látott, erősen a pletyka kategóriába eső infók alapján viszont a francia kiadó isnét eljátssza, hogy a végleges játék nem néz ki olyan jól, mint a különböző kiállításokon mutogatott demók.
A whatifgaming.com egy a Ubisoft Massive-nél dolgozó svéd fejlesztőre hivatkozva hozta le a sztorit aki azt állította, a Tom Clancy's The Division esetében már több grafikai effektet ki kellett venniük. Állítólag a fejlesztő kereste meg őket ezzel kapcsolatban, és ellenőrizték is, hogy tényleg a Massive-nél dolgozik-e az illető, ám a kilétét természetesen nem árulhatják el.
A névtelen fejlesztő szerint a grafika lefaragásának a Ubisoft állításával ellentétben egyáltalán nem csak a játék stabilitása az oka. Szerinte a kiadó részéről érkező nyomás arra ösztökéli a fejlesztőket, hogy a konzolok és a PC közötti különbséget csökkentsék a lehető legkisebbre, így az emberek nem veszítik el illúzióikat a "next-gen" hardvert illetően.
Feltételezése szerint ugyanez történt a Watch_Dogs esetében is, de ezt a kiadó soha nem fogja beismerni, mint ahogy azt sem fogjuk megtudni, pontosan milyen feature-ök kerültek ki a játékból. Ez persze főleg azért problémás, mert sokak szemében ez a fogyasztókat megtévesztő marketingnek minősül.
Hadd emlékeztessünk mindenkit, hogy mivel csak a whatifgaming.com adott szavára hagyatkozhatunk, nem lehetünk biztosak a sztori igazságtartalmában. Másfelől én a fejlesztő helyében (hacsak nincs valami nyomós oka) valami ismertebb, olvasottabb médiumot kerestem volna meg. De ez én vagyok.